Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

UPS Hoofddorp

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Zandsteen 22
2132 MR Hoofddorp
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 19:00
    Dinsdag
    08:00 - 19:00
    Woensdag
    08:00 - 19:00
    Donderdag
    08:00 - 19:00
    Vrijdag
    08:00 - 19:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over UPS in Hoofddorp

Het verrichten van expresse besteldiensten en andere koeriersdiensten; alsmede holding- en financieringsmaatschappij

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van UPS in Hoofddorp

Onze bezoekers over UPS in Hoofddorp

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.6/10
    (238 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (100 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (74 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.9/10
    (64 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over UPS in Hoofddorp

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet mogelijk om een persoon aan de lijn te krijgen, alleen maar bandjes.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
heel slecht bereikbaar.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Door fout van verzender op oud adres aangeboden. Nooit per mail laten weten dat pakje opgehaald kan worden. Telefonisch niet te bereiken. Computer kan niets met dit probleem. Mail wordt niet beantwoord.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heerlijk zo'n digitaal tijdperk. De bezorger komt twee keer op het afleveradres waar hij door aanwezige mensen wordt gezien en hij niet de moeite neemt om iemand aan te spreken of hij de zending kan achterlaten. Dus wordt een papiertje achtergelaten met diverse opties. Nou dan begint het avontuur pas echt.
probeer maar eens je pakket via de website af te laten geven op een extern UPS afhaalpunt. Niet te doen!

Ga dan maar eens bellen voor je ongenoegen kenbaar te maken.
Als je alle nieuwe telefoonnummers hebt gehoord en hebt gebeld en als je alle keuze menu's hebt doorlopen en je echt niet klantenservice hebt gehoord en je bent ten einde raad. Roep dan gewoon klantenservice de computer verbind je dan door en mag wachten, wachten, wachten, wachten.

Dit bedrijf moet perfect zijn om dat je service verbeterpunten nooit kunt doorgeven. En als je niet wet hoe slecht sommige zaken lopen dan doe je het toch hartstikke goed. Advies: nooit ups gebruiken.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wat jammer dat de ervaringen zo uiteenlopen ...

Ik had afgelopen donderdag wel een prima ervaring met UPS. Een keurige telefonische uitleg door Johan en, later van Geraldine.
De chauffeur die de documenten in de middag op kwam halen: zeer beleefd, en behulpzaam.

Wat mij betreft een "dikke pluim"!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pakket bezorgers weten niet hoe een bel werkt en laten je dan de volgende dag naar een afhaalpunt lopen .Van bezorgen bij de buren of service hebben ze nog nooit gehoord.
Dit is nu al de 3e keer en iemand aan de lijn krijgen is nog veel erger.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De klantenservice van UPS is meer dan stuitend. Enkele weken geleden heb ik uberhaupt meerdere pogingen gedaan om in contact te komen. Constant stond ik in de wacht of werd de verbinding verbroken nadat ik mijn beklag had gedaan (2x). Toen ik wel iemand kreeg te spreken, werd er niet naar me geluisterd, werd ik onbeschoft behandeld en werd de verbinding verbroken nadat ik vroeg of ik een leidinggevende kon spreken. De laatste keer heeft iemand zuchtend en steunend een klacht voor mij aangemaakt, maar hier heb ik niets meer van vernomen. Voor mij GEEN UPS meer!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Los van de bijzonder hoge kosten die UPS vraagt voor een vrij normale zending, is de klantenservice het toppunt van amateurisme. Rond de zomer al een paar keer contact gezocht en laatst weer en de bereikbaarheid is 0,0. Ik heb in totaal 7 keer na meer dan 20 minuten de verbinding verbroken. Als je dan wel eindelijk iemand te spreken krijgt, is het iemand die slecht te verstaan is en alleen maar kan zeggen: "wij zijn niet van UPS, ik werk bij Transcom" Verder wist ik hem nog meer te vertellen over de UPS prijzen en voorwaarden dan hij zelf. Geen UPS meer voor mij!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ondanks ik een heel groot briefje op mijn deur heb achtergelaten dat het bij wel meer dan 10 buren bezorgd kan worden als ik niet thuis bent, ligt er doodleuk bij binnenkomst een briefje met helaas troffen wij u niet aan, u kunt uw pakket ophalen bij Jumbo Bruins, zonder adresgegevens.
Informatie gebeld en daar kom je ook niet verder mee met een automatisch bericht service. Service is heel slecht en dit is al de 2e keer dat ze het niet bij de buren af hebben gegeven terwijl het met koeien letters er op staat. Ik heb er foto's van gemaakt en zal ze wel sturen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
klantenservice is gesloten om 18 uur, alle andere transporteurs zijn tot 20 uur bereikbaar. Ze sturen een sms'je om 17.58 en tegen de tijd dat je door het keuze menu bent zijn ze gesloten. Klantvriendelijk?