Onze bezoekers over UPS klantencenter in Apeldoorn
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
2.8/10
(484 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
7%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.5/10
(229 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3/10
(139 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.3/10
(116 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over UPS klantencenter in Apeldoorn
Aad
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Na al die negatieve beoordelingen te lezen, waren we enigszins voorbereid voordat we telefonisch contact opnamen met de klantenservice van UPS.
Ook wij hadden een pakketje te verwachten, maar aangezien wijzelf momenteel op vaarvakantie zijn, waren we niet in de gelegenheid om dit persoonlijk in ontvangst te nemen. Daarom de buren ingeschakeld, deze hadden een briefje op onze voordeur geplakt dat het pakketje op hun adres afgeleverd kon worden. Ondanks dit briefje heeft de bezorger gewoon een briefje bij ons door de brievenbus gestopt, dat er nog 2 pogingen gedaan zouden worden om het pakketje af te leveren. Dit ging hem voor ons dus niet worden aangezien we voorlopig niet thuis zouden zijn. Na de 2de aflevering, en weer dus niet bij de buren afgeleverd te hebben, hebben we telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Het heeft wel even geduurd om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen, maar uiteindelijk is dit toch gelukt. Na een stevige woordenwisseling werd het de medewerker duidelijk, dat we absoluut niet wilden dat we het pakketje voor de 3de keer aangeboden zouden krijgen zonder dat we in de gelegenheid waren om het in ontvangst te nemen. Wat helemaal onverteerbaar voor ons was, dat het pakketje dan weer naar de afzender retour gestuurd zou worden. Het ging weliswaar om een waardevolle zending, een nieuwe computer, en deze mag zomaar niet op een ander adres afgeleverd worden. Na duidelijke uitleg van onze kant, heeft de medewerker ontzettend zijn best gedaan om een ander afleveradres te realiseren zodat het alsnog de andere dag bij de buren bezorgd kon worden. Dit is dan ook hedenmorgen gebeurd. Alles is keurig bij de buren afgeleverd en daarom, UPS, alsnog bedankt voor de medewerking en dat het pakket uiteindelijk toch is afgeleverd bij onze buren waar wij het na onze vaarvakantie dan kunnen ophalen!!
Met vriendelijke groet, Aad.
Jop
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Dit is een bedrijf wat pakketjes rond brengt, maar dat eigenlijk niet doet. Erg slechte service!
Mike de Boer
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Top bedrijf en uitstekende(klanten). Een fijn bedrijf om zaken mee te doen!
Roel
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Werkelijk te gek voor woorden. Je belt de klantenservice om door verbonden te worden naar een vestiging van UPS (uiteraard is het bellen erg duur). Krijg je een bandje aan de telefoon met de melding dat het telefoonnummer is gewijzigd. Kortom het nummer wordt niet door gestuurd maar je moet opnieuw bellen! En je bent je geld kwijt.