Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ABN AMRO Terneuzen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Herengracht 15
4531 GM Terneuzen
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Hulpdienst
    Toon telefoonnummer
  • Creditcard
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice buitenland
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice 2
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    10:00 - 18:00
    Dinsdag
    10:00 - 18:00
    Woensdag
    10:00 - 18:00
    Donderdag
    10:00 - 18:00
    Vrijdag
    10:00 - 18:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over ABN AMRO in Terneuzen

Bankbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ABN AMRO in Terneuzen

Onze bezoekers over ABN AMRO in Terneuzen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.2/10
    (267 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.9/10
    (130 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.2/10
    (78 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.6/10
    (59 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over ABN AMRO in Terneuzen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Je bent langer bezig met het horen dat je moet betalen, dan met de vraag. En die kan dan ook niet beantwoordt worden. Heel slechte service, eigenlijk GEEN.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Altyd dezelfde problemen pas niet gebruikt en indentifier en weer is ie geblokkeerd dat is nu al meer dan half jaar en jullie zijn heel moeilijke te bereiken want de tel nummer s kloppen niet want elke x wordt verbinding verbroken

Er is spoed bij dat pas gedeblokkeerd wordt heb hem niet eens gebruik en elke x is hij toch Geblokkeerd bent echt beu en slecht te bereiken en geholpen worden

Die problemen nooit bij ING bank gehad

Alleen bij jullie ik moest van bewind naar jullie maar ik vind de bank echt waardeloos en totaal niet overzichtelijk ook

Moest vanwege nieuwe gsm app verwijderen daar andere was vast gelopen en nu kan ik de nieuwe app niet gebruiken er staat dat hij van oude gsm verwijderen moet worden wat dus niet gaat omdat die het niet meer doet

Moet de nieuwe gsm registreren wat dus niet gaat door indentifier en omdat zonder dat ik hem gebruikt heb weer pas geblokkeerd is terwijl hij niet eens gebruik is

Ronduit waardeloos

Ik moet soms elke dag de bank ervoor bellen echt niet normaal
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Meer dan half uur wachten op gesprek. Onaanvaardbaar.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos , ik wil gewoon een afspraak maken voor een rekening te openen , telefonisch niet bereikbaar , ik zie in de revieuws dat vele andere mensen hierover klagen , echt waardeloos
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Is telefonisch niet te bereiken on een afspraak op kantoor te maken alleen via klantenservice 100 c.per minuut!!!!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Hele slechte bereikbaarheid en totaal geen service. Hele dure tarieven.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Om jullie telefonische te bereiken is het een grote ramp!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Telefonisch absoluut niet bereikbaar. Betaal telefoon drama
Ben verplicht naar het kantoor te gaan om een handeling te laten verrichten
Had telefonisch zo opgelost kunnen worden.
Website geeft ook geen hulp.
Dit is geen service
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geen locatie in onze stad, moet 20 km rijden. Je kan telefonisch het desbetreffende kantoor niet bereiken om een afspraak te maken, Dit gaat allemaal via een betaald 0900 nummer met lange wachttijden.
Hier neemt men dan namens de cliënt contact met het desbetreffende kantoor in de andere stad.
Het desbetreffende kantoor neemt dan weer contact met de cliënt om een afspraak te maken. ?¿ Wat een manier van werken, echt niet te geloven.
extra tijd en telefoonkosten
3 telefoontjes om één simpele afspraak te regelen.
Client naar 0900, 0900 naar het kantoor en het kantoorbelt weer terug naar de cliënt.
Waar zit in hemelsnaam de efficiëntie? In ieder geval niet bij de cliënt
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Deze morgen om 9.00 uur gebeld problemen ivm levenstestament .gevraagd naar oplossing ,ze geven verkeerde informatie en weten niet waar ze het over hebben.gevraagd om een afspraak te maken met de afdeling van de plaatselijke bank het is nu bijna 16.00 uur nog geen reactie
.W.van Waterschoot