Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

EMTÉ Hoofdkantoor Veghel

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Corridor 11
5466 RB Veghel
Schrijf review
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Website
  • Social Media

Informatie over EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

EMTÉ Supermarkten is een supermarktformule waarbij de waarden "vers, ambachtelijk en klantvriendelijk" centraal staan. Onder de vleugels van Sligro Food Group is EMTÉ uitgegroeid tot een keten met 130 supermarkten door heel Nederland.

EMTÉ onderscheidt zich door véél aandacht voor topkwaliteit versproducten en persoonlijke service. Onze 6.000 medewerkers staan iedere dag met veel plezier voor onze klanten klaar. Deze klantgerichtheid heeft er in 2012 voor gezorgd dat EMTÉ uitgeroepen is tot Klantvriendelijkste Supermarkt van Nederland!

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

Onze bezoekers over EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.7/10
    (354 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    40%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.4/10
    (154 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.6/10
    (107 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.2/10
    (93 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na jarenlang klant te zijn GEWEEST, ben ik van mening dat het beter is dat ik de EMTE's ga vermijden. In Valkenswaard waar ik op zaterdag voor een kennis van ons de boodschappen doe is het altijd een heel gedoe. De vakken worden op zaterdagmiddag opnieuw gevuld met de aanbiedingen van de nieuwe week. Je moet dan slalommen door de gangen. Terug achteruit want de hoofdgang is weer geblokkeerd. De vleeswaren moet je altijd goed controleren want, daar kunnen wij niks aandoen is het standaard antwoord, de prijs klopt niet altijd. Het gewicht van de vorige weging neemt hij ook mee. Al lang bekend maar ze doen er niks mee. En vandaag in Veghel, een vakantiemedewerker aan de scankassa controleerde mijn boodschappen. Controles zijn terecht daar hoor je me niets over zeggen. Maaaar, wat overkwam me, de blikjes tonijn lagen in een grote mand, ik pakte er 4, scande ze bij de andere boodschappen en ging naar de kassa. Controle, meneertje riep zowat door de winkel het klopt niet u heeft niet alles gescand. Ik zei hem controleer dan alles want ik ben ervan overtuigd dat ik alles heb gescand. Een blikje tonijn in olie lag tussen de blikjes tonijn in water. Prijs het zelfde. Kijk zei hij met een blij gezicht deze heeft u NIET gescand.Sorry zei ik hem maar het lag in de zelfde mand. Zijn antwoord dat heb ik er niet in gelegd. Ik ben van de kassa. Mijn antwoord aan hem was ik ook niet, maar het komt wel vaker voor dat de producten niet op de juiste plaats liggen. Ik ben niet blij de winkel uitgegaan en heb me voorgenomen om maar niet meer te gaan. Zo klantonvriendelijk heb ik nog niet meegemaakt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Fijne winkels, goede producten, fijne acties.
Heerlijk brood.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ze waren aardig.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zoeken voor alles een oplossing. Helpen je netjes en correct, altijd beleefd. Klantvriendelijke mensen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag een vraag neergelegd bij het hofdkantoor over het assortiment. We wilden graag palingfilets van 6,99 die niet leverbaar waren in Ede. De klantenservice ging er mee aan de gang. Tot mijn verbazing werden we gebeld door de EMTE in Wekerom , die weer benaderd waren door het hoofdkantoor. Zij boden aan om de dozen paling voor ons te bestellen en deze zouden dan as woesdag in de winkel zijn.
Slagvaardig handelen vanuit en hoofdkantoor en meteen vanuit Wekerom inspelen op de vraag!
Zo kennen wij de EMTE in Zeeland ( Heinkenszand) , klantvriendelijk en altijd bereidt om mee te denken en te kijken. Dit staan in schril contrast met de EMTE in Ede Stadspoort. Die het woord klantvriendelijkheid nog moeten leren, lijkt het.
Gelukkig is er nu EMTE Wekerom die laat zien dat het ook anders kan!
Bedankt hoofdkantoor en bedankt EMTE Wekerom!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik kom al jaren bij Emte in Ravenstein. Dit is ook de enige supermarkt in Ravenstein en dat kun je dan ook duidelijk merken. Het lijkt net of Emte hier misbruik van maakt, zo is bijvoorbeeld de servicebalie bijna altijd gesloten dus als je shag of sigaretten nodig hebt moet het uit de automaat bij de kassa (waar niet het merk wat ik wil inzit). Er wordt dan dus gedwongen om iets anders te pakken. Ook als je 4 pakken shag met vloei besteld moet je weer uitleggen dat je er ook 4 pakjes vloei in plaats van 1 bij zou willen hebben. Als er aanbiedingen zijn is er vaak zo weinig dat het de eerste dag op is (word ook niet meer aangevuld). Ook gebeurt het heel vaak dat er lege vakken zijn die pas 1 week later aangevuld worden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ervaring met Emté Udenhout, weer klopte de prijs aan de kassa niet de beloofde aanbieding van BBQ pakket is aan de kassa 20 % duurder dan wat er op het pakket staat en op het schap.

Dit is de zoveelste keer dat Emté zijn aanbiedingen aan de kassa verkeerd berekend.

Mensen let op als je wat koopt bij Emté Udenhout.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag werd in Vlijmen mijn contant geld (€200,-) geweigerd, terwijl dit een wettig betaalmiddel is. Men mag dit wettelijk niet weigeren. Ik vraag me af wat hier de reden van is. De volgende keer eis ik mijn boodschappen zo mee te nemen, aangezien ik wil betalen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Weet niet hoe het in de andere Emte winkels is, maar hier in Lobith grijp ik steeds vaker mis om een artikel. En zeker de aanbiedingen zoals vandaag! Beleg gaat ook vaak mis en ik kan zo nog wel even door gaan. Giga gaten in de rekken. Vaste personeel is top. Daar zul je mij niet over horen. Hoor van steeds meer mensen: 'Nou laat die Emte maar'. Je kan er vaak tegenwoordig een kanon in afschieten. Dat was eerder wel anders. Emte doe hier wat aan anders ben ik de zoveelste klant die weg is.