Top bank, Alleen lastig als je digitaal niet goed ontwikkeld ben zoals de meeste mensen.
De jonge fijne medewerkers verwachten dat je het wel alles weet en kunt.
F. Oost
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Slechte klanten service is niet te bereiken
Douwe van Terwisga
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heen en weer gejojo'd van de nabestaandendesk naar het kantoor. Dat zich in het centrum bevindt en volstrekt onbereikbaar is. Maar als je er dan eenmaal bent is er niemand die tijd voor je heeft, of je moet drie weken van te voren een afspraak maken. En het ergste is, dat je nooit de eerste keer alles geregeld krijgt, je moet er nog zeker enige malen vaker naar toe. Ben zo blij dat ik geen ABN AMRO rekening heb!
R Straaten
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Moeilijk telefonisch bereikbaar, kantoor Heerenveen bleek slechts 1 dag per week (dinsdag) bereikbaar en geopend. Moet dus een doordeweekse dag vrij nemen om dit kantoor te bezoeken en kan dat niet regelen in mijn vrije tijd ( een vrijdag) Overigens wel een vriendelijke dame aan de telefoon, welke ik beklaag om de boodschap die zij aan de "klant" mag overbrengen.
Ad de Bruin
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je staat veel te lang in de wacht. Ik krijg te veel informatie waar ik niks aan heb en moet te veel stappen doorlopen om alleen maar iemand te spreken. Ik heb sinds 2013 een nieuw zakelijk bankrekeningnummer en vanaf dat moment is het een puinhoop.
Betreffende een incasso blijkt na het zoveelste contact dat er een fout in het systeem van de ABN AMRO zit. Dit is een worsteling die al meer dan een half jaar aan de gang is om de betreffende firma te overtuigen dat het niet aan mij ligt.