Service zeer slecht. Om 8 uur bij openingstijd gevraagd of er tijd is in de planning om olie te verversen. Nee zegt filiaal manager. Wanneer is er dan wel plaats in uw planning vraag ik vriendelijk. Weet ik niet zegt hij, maar als u komt wordt u zo snel mogelijk geholpen. Er is nu 1 persoon voor u en dat gaat 1.5 uur duren. Oke dus ik vraag is het goed als ik dan rond 10 terug kom . Ik kan u niet garanderen dat ik dan wel tijd heb zegt de filiaalmanager. Inmiddels begrijp ik dat hij geen zin heeft om service te gaan verlenen. hij had ook kunnen kijken wat er wel mogelijk was b.v auto klaar rond 12 als je hem achterlaat.. Dus ik ben lekker naar euromaster gegaan . En daar is direct topservice verleend. Voor mij geen kwik shit meer.En een dikke onvoldoende voor de service van kwik fit!!!!
Wilma van Dijk
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goede hulp en adviezen.
Prettig ontvangst en attitude.
Geeft gevoel dat het personeel erg bekwaam is.