Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Seats & Sofas Groningen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Energieweg 13
9743 AN Groningen
Schrijf review
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:30 - 21:00
    Dinsdag
    09:30 - 21:00
    Woensdag
    09:30 - 21:00
    Donderdag
    09:30 - 21:00
    Vrijdag
    09:30 - 21:00
    Zaterdag
    09:00 - 17:00
    Zondag
    12:00 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Seats & Sofas in Groningen

Detailhandel in zitmeubelen en aanverwante artikelen

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Seats & Sofas in Groningen

Onze bezoekers over Seats & Sofas in Groningen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.7/10
    (12 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.4/10
    (4 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.2/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Seats & Sofas in Groningen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb daar een bank gekocht en na 2 dagen was deze defect. Ik ben terug gegaan voor een oplossing en er werd mij toen duidelijk gemaakt dat ik niet moest zeuren en de bank zo mee moest nemen. Niet klantvriendelijk
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb er een bank gekocht en na 2 jaar en 2 maanden ging het kunstleer scheuren. Ik erheen om te vragen hoe dit kan en of er nog nieuwe kussens te bestellen zijn. Dit kon alleen niet goedkoper terwijl de bank pas 2 maanden over de garantie heen was. Ik had echter wel kussens nodig dus toch ze zijn toch besteld.

Na 3 maanden kreeg ik eindelijk via de telefoon te horen dat ze er zijn. Ik erheen maar ze hadden er maar 1 besteld dus dat wil zeggen 1. Toen met een hoop onderhandelen een prijs afgesproken voor alle 3 en 3 maanden later zijn de kussens er. Ik dus weer op en neer om ze op te halen - over het benzine geld nog niet gesproken, elke keer in de auto - en betaald.

Thuis aangekomen haalde ik ze uit het plastic. Oude kussens er uit nieuwe er in. Het bleek alleen niet te kloppen en dan denk je: laat maar. Ik heb ze opnieuw, dit maal boos, opgebeld want ik wilde mijn geld terug. Ik ga wel ergens ander een nieuwe bank kopen. Ik kreeg te horen dat ik dan zelf een brief naar het hoofdkantoor moet sturen. Verder werd me aangeraden om er foto's van te maken en deze te mailen, dan zou er een expert naar komen kijken. Dat wil dus dat wil zeggen dat ik iets heb gekocht, wat zij verkeerd leveren en dat ik er nu de dupe van ben.

Al het gedoe over die bank maakt me nu niet meer uit, maar ik wil wel mijn geld terug zodat ik dat kan gebruiken bij een andere bank. Vandaag ging ik na een week weer achter mijn brief aan. Het hoofdkantoor is telefonisch echter niet te bereiken. Tjongjonge nu maar afwachten.