Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ING Bank Delft

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Phoenixstraat 28
2611 AL Delft
Schrijf review
  • Alarmlijn (diefstal, vermissing)
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Saldolijn
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice zakelijk
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice particulieren
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:30 - 18:00
    Dinsdag
    09:30 - 18:00
    Woensdag
    09:30 - 18:00
    Donderdag
    09:30 - 18:00
    Vrijdag
    09:30 - 18:00
    Zaterdag
    09:30 - 16:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over ING Bank in Delft

Bankbedrijf.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ING Bank in Delft

Onze bezoekers over ING Bank in Delft

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (94 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    10%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.9/10
    (45 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (30 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.5/10
    (19 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over ING Bank in Delft

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Klantonvriendelijke benadering, je moet zeer lang wachten voor je aan de beurt bent. Ik was al een jaar niet bij dit kantoor geweest. Vroeger kon je een nummer trekken. Nu is er een idioot systeem waarbij je naam eerst wordt genoteerd door verschillende medewerkers, die ook achter de balie zitten om klanten te helpen. Vervolgens moeten die medewerkers tegen elkaar vertellen en aanwijzen wie wie is. Er is duidelijk minder personeel. Een aantal balies was onbemand. Al met al lijkt het erop, dat de klant ontmoedigd wordt om het kantoor te bezoeken. Bovendien zijn de regels om geld op te nemen veranderd, zonder dat ik hierover op een schriftelijke manier van op de hoogte ben gesteld. Ik heb ook geprobeerd telefonisch contact te leggen, maar dit bleek niet mogelijk. Ik ga mij oriënteren op een bank die wel klantvriendelijk is.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Alles is slecht. Op het kantoor in Ypenburg wisselen ze geen geld. Het duurt te lang als je belt, ben al een uur bezig. Als je nummers opvraagt kom je iedere keer in Amsterdam terecht en zo kan ik nog wel even door gaan.