Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Libris boekhandel van kooten Veenendaal

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Zandstraat 143
3905 EB Veenendaal
Schrijf review
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:30 - 18:00
    Dinsdag
    08:30 - 18:00
    Woensdag
    08:30 - 18:00
    Donderdag
    08:30 - 18:00
    Vrijdag
    08:30 - 21:00
    Zaterdag
    08:30 - 17:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Libris boekhandel van kooten in Veenendaal

De verkoop (kleinhandel) van boeken, kantoorartikelen, tabak, alsmede de ambulante handel in boeken en kantoorartikelen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Libris boekhandel van kooten in Veenendaal

Onze bezoekers over Libris boekhandel van kooten in Veenendaal

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.3/10
    (12 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    83%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.4/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.4/10
    (4 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Libris boekhandel van kooten in Veenendaal

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Altijd attente medewerkers. Is een artikel er niet dan is het zo besteld. Prima!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag heel onbeschoft behandelt door de bedrijfsleider. We hadden enkele maanden geleden een schoolboek gekocht. Toen deze behandelt ging worden op school bleek dit een verouderde versie te zijn. Ik dacht ik ga kijken of ik de nieuwe versie kan kopen in de winkel. Daar bleek echter nog steeds de oude versie te koop. De verkoopster ging checken of de nieuwe versie te bestellen was. Dan wilde ik deze bestellen. De verkoopster kwam met het idee dat ik de oude versie wel zou mogen omruilen voor de nieuwe. Dit ging ze voor de zekerheid checken binden bedrijfsleider. Die reageerde richting mij gelijk heel bot, nee wat denkt u na zoveel maanden mag u die niet omruilen.

Oke. helder. Ik zei maar misschien is het handig als u de nieuwe versie in de winkel legt. Als iemand de oude koopt kan hij deze niet op school gebruiken. Waarop hij boos werd en zei nee ik ruim de boeken niet op (dat vroeg ik niet). Nogmaals probeerde ik vriendelijk te zeggen "Meneer ik bedoel alleen dat u beter de nieuwe versie in de winkel kan verkopen". Hierop pakte de bedrijfsleider het boek, smeet het in een kast en liep boos weg. Ik vind dit echt onbeschoft en onredelijk. Zo ga je niet met klanten om.