Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

TotaalBED Amersfoort

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Nijverheidsweg-Noord 11
3812 PK Amersfoort
Schrijf review
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice 2
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    13:00 - 18:00
    Dinsdag
    10:00 - 18:00
    Woensdag
    10:00 - 18:00
    Donderdag
    10:00 - 21:00
    Vrijdag
    10:00 - 18:00
    Zaterdag
    10:00 - 17:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over TotaalBED in Amersfoort

Groot- en detailhandel in woninginrichtingsartikelen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van TotaalBED in Amersfoort

Onze bezoekers over TotaalBED in Amersfoort

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.2/10
    (12 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.8/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.2/10
    (4 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.6/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over TotaalBED in Amersfoort

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
We hadden in het verleden een aaaaardig prijzig bed, de service was fantastisch. Toen het bed aankwam, kwamen wij en de bezorgers erachter dat alleen het hoofdbord niet de tweede trap opging, wel de eerste. Wij helemaal teleurgesteld, maar we kregen fantastisch service: ze brachten het bord terug en we kregen eentje die door de helft ging en in elkaar geklikt kon worden. Wij natuurlijk blij om de service. Er werd ook totaal niet gesproken over dat we een prijs daarvoor moesten betalen, wat eigenlijk logisch is, aangezien het gewoon onder een goede klantenservice valt. Je gaat niet opeens zeggen ja dat wordt dan 100 euro erbij terwijl je al veel hebt betaald voor het bed. Dus we wilden weer een bed gaan kopen omdat we zo blij waren met de service...

We kwamen voor een bed met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hun bedden zijn over het algemeen best prijzig, maar dat is allemaal prima omdat wij toch gingen met het idee dat we netals de vorige keer een zeer goede service zouden krijgen.

Degene die ons hielp: Lisa. Zij gaf echt goed advies en was zeer vriendelijk en vrolijk. Dat helpt wel bij het bedden verkoop natuurlijk. Helemaal mooi gekozen en toen kwam ze met een prijs. Zij probeerde haar uiterste best om een mooie deal te maken.

Nadat we tekenden, ongeveer 5 minuten later herinnerden we dat het bed niet de tweede verdieping op kon van onze vorige ervaring en gaven dat aan zodat ze het konden wijzigen in hun systeem. Zij ging het bespreken met haar manager en kwam met een prijs van 100 euro bovenop het totaal prijs voor het bed LOL. Dat vonden we zeer raar, want netals de vorige keer verwachtten wij dat het dit keer ook kon zonder bijkomende kosten. We wilden de manager spreken die daarover ging, maar het zag er duidelijk naar uit dat ze geen zin had om te helpen.

We wilden het annuleren omdat we totaal niet tevreden waren met de service, kwamen ze aan met dat we dat met het hoofdkantoor moeten bespreken omdat je bij annulering eigenlijk 30% van het bedrag moet betalen :)

Dat was niet genoeg, kwam een op leeftijd vrouwtje erbij. Een prachtig exemplaar van een Karen :). Ging ze hard praten alsof we doof en dom waren en zei precies dezelfde onzin als haar collega, maar dan harder. Ze ging ons beschuldigen dat we het eerder moesten zeggen dat het niet zou passen. Wij ertegenin gaan dat we het pas later herinnerden en dan nog een klant kan ook mogelijk vergissen omdat die het niet precies weet. Die kan ook precies als wij de eerste keer erachter komen dat het niet past en verwachten dat ze een goede service krijgen.

Lisa daarentegen: je bent een geweldige verkoper! Zonder haar klantvriendelijkheid zouden we niet eens vragen om een prijscalculatie laat staan akkoord gaan om het bed te kopen.

EN: de bezorgers waren echt heel top en vriendelijk! Daar waren we wel blij mee.

Wel jammer: ze hebben wel een bed verkocht, maar we twijfelen nu extreem erg of we er nog een keertje willen komen voor een bed.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ben op een prettige wijze behandeld, zonder opdringen. Kon er rustig nog een paar nachten over nadenken en zijn later tot een deal gekomen.