Had nieuwe batterijen nodig voor vaste telefoon. Werd prima geadviseerd, maar de verkoper kwam tot de conclusie dat een Klein Zakelijk Abonnement uitermate geschikt voor me zou zijn. Ik antwoordde dat ik dan eerst meer informatie wenste.
De verkoper zou die informatie mailen. Prima. Maar tot mijn verbazing zag in de mail die ik een paar uur later ontving dat ik een wijziging naar KleinZakelijk aangevraagd had. Welnu dat was absoluut het geval niet. Heb telefonisch alles geannuleerd. Was veel energie voor niets. Ik was en ben er niet blij mee.
Peter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je maakt een afspraak om een offerte te bespreken om va Delta over te gaan naar KPN, er wordt nog nadrukkelijk gezegd dat dit geen gevolg heeft betreffende het huidige abonnement . Vervolgens krijg ik bericht dat ik een nieuw telefoonnummer krijg, sturen ze een pakket materiaal naar mijn adres, vervolgens schijn ik een afspraak met een monteur te hebben die ik nooit gemaakt heb noch bevestigd en als klap op de vuurpijl zeggen ze bij Delta mijn abonnement op. Het lijkt wel maffia tegenwoordig bij de KPN
Ronald Schukking
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Na tevergeefs bezoek bij Ritel in Vlissingen en KPN in Middelburg, kreeg ik de boodschap voor zakelijke hernieuwen telefoonabonnement dat je langs XL vestiging Goes moet.
Om nu niet weer voor Jan lul naar een KPN vestiging te rijden, eerst even bellen of ze een evt telefoon op voorraad hebben, gelijk abonnement kunnen omzetten.
Helaas, KPN neemt geen telefoontjes aan.
Je wordt bijna gedwongen om abonnement naar andere provider om te zetten en dan ook maar gelijk vaste KPN aansluiting te beëindigen.
Annemieke van Ast
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Al eerder voor Jan met de korte achternaam bij deze winkel binnengestapt, het personeel is alles behalve professioneel, weten of willen geen antwoord geven op lastige vragen. Tevens staan ze niet open voor advies, terwijl je midden in je verhaal zit lopen ze weg om een andere klant te helpen. Voor een reparatie een afspraak gemaakt, en nadrukkelijk erbij gezet wat het probleem is. Eenmaal op afgesproken datum en tijd in de winkel en word mij verteld dat het: A, niet doorgegeven is (zonder in het systeem te kijken) en B, wij kunnen dat niet maken. Aldus de gezette bebrilde jongeman achter zijn computer. Heel onprofessioneel allemaal. Ik ben nog nooit ergens zo slecht, onprofessioneel en ongeïnteresseerd geholpen als in deze winkel.
Bert Timmers
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bereikbaarheid:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ok
Damian van Tol
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik ben gewoon simpelweg goed geholpen, snel maar ook gewoon heel erg vriendelijk.
Renier Hoetelmans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Uitstekende service, vakbekwaam personeel en een hele prettige sfeer.
Rosita
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik had eerder contact vanuit het bedrijf verwacht over het te repareren toestel.
Men geeft na het contact aan dat voicemail is ingesproken, maar dat was niet terug te herleiden. Hiervoor geef ik een neutrale algemene indruk.