Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

M.F.B. Kooistra Wolvega

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Haulerweg 23
8471 AH Wolvega
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Social Media
  • Betaalmethode
    ContantContant
    VISAVISA
    IdealIdeal
Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van M.F.B. Kooistra in Wolvega

Onze bezoekers over M.F.B. Kooistra in Wolvega

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5/10
    (43 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    45%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.1/10
    (19 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (12 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.8/10
    (12 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over M.F.B. Kooistra in Wolvega

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Storingsdienst komt niet op zaterdagavond. Onze huurgeiser doet het niet geen warm water, geen douche. Nu zondag morgen 11:30 uur nog niets gehoord. Waar betaal ik eigenlijk voor. Heb een onderhoud contract en er is toch een storingsdienst?

Niet de eerste klacht. Toen ik net een nieuwe cv had hebben ze die ook een onderhoudsbeurt gegeven ondanks dat ik had gezegd dat ze van de ketel af moesten blijven omdat die net nieuw was en er geen onderhoudsbeurt nodig was. Waarschijnlijk een zzp'er die per stuk krijgt betaald.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op de afgesproken dag verscheen niemand. Vervolgens hebben we 3 weken gewacht op een nieuwe afspraak waar maar 1 van de twee apparaten gemaakt werd. Hij had een bon voor 1 apparaat en kon dus de andere kachel niet controleren. Er zou waarschijnlijk een andere collega komen voor de 2e kachel. Onlogisch voor de klant en erg inefficient voor het bedrijf. Het planningssysteem was nog niet optimaal, was de verklaring.