Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Autoservice Jan Hoekstra Walterswald

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Dokkumerloane 6
9113 AN Walterswald
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Autoservice Jan Hoekstra in Walterswald

Handel/rep. personenauto's rep. trekkers + machine's. Airco service. Levering onderdelen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Autoservice Jan Hoekstra  in Walterswald

Onze bezoekers over Autoservice Jan Hoekstra in Walterswald

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.1/10
    (15 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (7 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.2/10
    (4 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.2/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Autoservice Jan Hoekstra in Walterswald

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Februari 2019 had ik mijn oldtimer (Mercedes W115) afgeleverd bij Dhr. Hoekstra. Er waren namelijk een aantal punten die voor de APK gebeurd dienden te worden. Denk hierbij aan:

- Afstellen motor
- Laswerkzaamheden
- Vervangen rubbers
- Nalopen kleine punten auto

Na maanden van excuses en het beloven van verbetering was het Juni, en was er nog geen auto. Sterker nog, dhr. Hoekstra drukte je meteen door naar de voicemail of blafte je aan de telefoon af dat hij het druk had.

De reden hiervoor? Na bijna een half jaar niks over mijn auto gehoord te hebben werd mij nu verweten dat ik ongeduldig was.
Natuurlijk.

Uiteindelijk heb ik de auto medio Juni op kunnen halen. Hoe ik de auto toen heb ontvangen.. De tranen springen ervan in je ogen.
Om een aantal te noemen:

- Motor sloeg af onder de 1500 toeren
- Auto liep alleen nog maar op benzine, niet meer op gas
- Motor stond dusdanig afgesteld dat de complete auto heen en weer schommelde. Rokende uitlaatgassen, een slecht startende auto en aan wisselend toerental. Terwijl ik de auto bracht om afgesteld te laten worden. (Zie video)
- De auto was verkleurd van créme wit naar vuil geel wegens maanden van buitenstalling. (Zie foto's)
- 2 van de 4 banden waren lek. Het ventiel liep letterlijk leeg als je er tegenaan drukte. (Zie foto's)
- 1 Remklauw bleek ontzet te zijn, volgens de herstelreparateur was de auto op een krik gevallen
- Deuk in bodemplaat
- Extreem nalatig laswerk. Zie hiervoor ook zeker de foto's.
Veel laswerk was slechts grof vastgezet. De uitgevoerde laswerkzaamheden zijn technisch APK afkeur. Om dit slordige laswerk wat te verbergen is alles dik afgesmeerd met kit in de hoop dat het nooit op zou vallen.

Al met al is de auto in een slechtere staat teruggekomen dan toen hij weggebracht is. En dat na een half jaar geduld hebben.

Na de auto in deze vreselijke toestand te hebben ontvangen heb ik de auto elders laten herstellen. De kosten hiervan waren €800.
Uiteindelijk heb ik ook nog een factuur van dhr. Hoekstra mogen ontvangen, voor hierboven "geleverd" werk.

De kosten hiervan? Een dikke €2400.
Over de factuur werd contact opgenomen met dhr. Hoekstra, welke aangaf niet mee te willen werken. Waarop ik aangaf niet over te gaan tot betaling van dat bedrag.

Na de herinneringen en dreigementen afgewacht te hebben is het tot een rechtszaak gekomen tussen dhr. Hoekstra en ik. De uitslag hiervan?
Er was duidelijk niet op een professionele manier gehandeld. Wat zich ook in de uiteindelijke factuur heeft geuit. Van de €2400 is het uiteindelijk tot een schikking gekomen van €1150. Minder dan de helft van het oorspronkelijke bedrag dus.

Nog een leuk detail, gezien het tot een schikking kwam moest elke partij met zijn raadsman overleggen. Dit is iets wat normaliter in privé besproken wordt. Echter vond de zitting digitaal plaats wegens het coronavirus.
De raadsman van dhr. Hoekstra bleek minstens zo kundig in zijn beroep te zijn als dhr. Hoekstra. Deze bleek namelijk zijn microfoon tijdens dit privéoverleg niet gedempt te hebben, waardoor de volledige voorbereiding (evenals het minmaken van de behandelende rechter) feilloos mee te luisteren viel.
Mijn advocaat en ik hebben smakelijk gelachen :) .

Al met al, zeker niet een oudere / gevoeligere auto naar dhr. Hoekstra brengen. En mocht je hier ondanks bovengenoemde toch nog voor kiezen, zorg dat je van tevoren duidelijk afspraken met dhr. Hoekstra op papier maakt. Zo niet, kijk dan ook niet raar op van een vergelijkbare factuur of zelfs situatie.

Mijn beste advies? Vermijd deze hobbyist en bespaar je veel ellende.
Misschien dat hij een crossauto kan nakijken, je geliefde oldtimer in elk geval niet.