Slechte service, oud fietszitjestoeltje zat zo vast dat het eraf gehaald moest worden met een slijptol. Ik had een nieuw zitje bij me, stond met m'n zoontje voor de deur te klooien en de medewerker 'helpt' het fietzitje erop te zetten zonder de schroef aan te draaien en vraagt gaat of het zo gaat lukken? Ik zeg: Denk je dat ik mijn kind er zo op zet zonder dat het stoeltje vastzit? Ik doe het thuis wel! Belachelijk.
Ook een keer offerte gevraagd omdat m'n ketting tegen de kettingkast aan kwam. Moest een nieuwe ketting op volgens meneer? 30 euro. Ik naar de andere fietsenmaker in de Amsterdamse Poort; nieuwe ketting niet nodig, gewoon strakker gemaakt, zodat hij niet meer tegen de kettingkast aan kwam, 10 euro. Kortom, zeer slechte service, en duur!
Antwoord van Robert Harms Tweewielers
Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Voor wat het fietszitje betreft...zoals u heeft kunnen zien verkopen wij deze ook zelf in onze winkels. Als u het zitje bij ons aanschaft monteren wij deze gratis op uw fiets. U komt met een elders aangeschaft zitje en verwacht dat wij deze voor u monteren...dit gaat wel wat ver? Vindt u niet? Uit coulance heeft onze medewerker u op weg willen helpen...maar kennelijk is dit ook niet goed door u ontvangen omdat hij niet het hele zitje voor u heeft gemonteerd...
Voor wat de ketting betreft zijn wij van mening dat deze vervangen had moeten worden en de kosten hiervan zijn ook zeer beperkt ten aanzien van bijvoorbeeld 3x een reparatie uitvoeren aan de ketting bent u uiteindelijk duurder uit...
Met vriendelijke groet,
Robert Harms Tweewielers, Diemen
Geplaatst op 11 feb. 2015 11:13:37