Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Essent N.V. Den Bosch

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Willemsplein 4
5211 AK Den Bosch
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Essent N.V. in Den Bosch

Werkzaamheden op gebied van energievoorziening, communicatiesystemen en-diensten, zorg voor schoon en gezond milieu.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Essent N.V. in Den Bosch

Onze bezoekers over Essent N.V. in Den Bosch

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.5/10
    (120 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    35%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.8/10
    (64 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.1/10
    (32 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.3/10
    (24 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Essent N.V. in Den Bosch

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Terugkerende klant.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het bedrijf is heel goed en ze geven ook goede uitleg over de stroom en gas.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Kreeg een verkeerde (gecorrigeerde eindafrekening) in november 2014, werd meteen onterecht geld van mijn rekening gehaald (dat ik heb teruggeboekt) Daarna hadden ze het gecorrigeerd (weer een aantal cijfers omgekeerd, dus niet echt gecorrigeerd). Kreeg toen een rekening die min of meer klopte en een afspraak met een medewerkster dat het geld dat ik na de gecorrigeerde rekening nog moest ontvangen verrekend zou worden met het maandbedrag (leek opgelost) Helaas toen ik dan geld op mijn rekening kreeg hadden ze het eerste/foutieve bedrag dat ik weer teruggeboekt had, weer in rekening gebracht.
Sindsdien heb ik Emails gehad van vijf verschillende medewerkers en wordt nu weer doorgestuurd naar de zgn. Klantenservice. Typisch gevalletje kastje naar de muur !!
Wordt vervolgd.