Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Caravanbedrijf Drunen Drunen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
De Theems 50
5152 SN Drunen
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Caravanbedrijf Drunen in Drunen

Caravan handel

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Caravanbedrijf Drunen  in Drunen

Onze bezoekers over Caravanbedrijf Drunen in Drunen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.7/10
    (32 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    80%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.1/10
    (14 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (10 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.8/10
    (8 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Caravanbedrijf Drunen in Drunen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mooiprater en en niet te vertrouwen,,garantie tot aan de weg.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Correct ,volgens afspraak
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Uitzonderlijk goed behandeld en voorgelicht
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jan van Tuijl komt over als een aardige en betrouwbare man, maar wij hebben hele slechte ervaringen met zijn caravanbedrijf(je) in Drunen.
Wij kochten een Hobby, die ?als nieuw? aangeprezen werd. Hij zag er inderdaad prima uit en toen onze vraag, of hij ooit schade had gehad, ontkennend werd beantwoord kochten we hem, met inruil van onze Knaus. De mover moest omgezet worden en er zou een grotere etuiluifel op komen.
Goed, de Knaus gebracht en een aantal dagen later weer terug om de Hobby te halen.
De geleverde luifel was een oud ding dat met tape bij elkaar gehouden werd. Jan beloofde een andere te leveren, zodra er één beschikbaar was. Er zat een verkeerde autostekker op en de buitenverlichting werkte niet goed. Ik nam de caravan toch maar mee, vanuit de gedachte dat ik er beter zelf een andere stekker op kon zetten dan nog een keer heen en weer te rijden (een rit van 200 km).
Bij thuiskomst bleek dat er meer aan de hand was. De bandenspanning was veel te laag, de beide waterpompjes zaten vast, de antenneaansluiting was stuk en dat de koelkast werkte niet op 220 volt. Het meeste heb ik zelf maar opgelost, maar ondanks de montage van een andere stekker was de buitenverlichting nog steeds niet goed. Dus terug naar Drunen. Na een dag sleutelen was de verlichting en de koelkast nog steeds niet in orde en heb ik de caravan, in overleg met Jan, naar een professionele reparateur in Tilburg gebracht. Deze heeft hem gefikst. (Het probleem met de koelkast was nota bene zelf veroorzaakt door het omzetten van de mover!)
Tijdens onze vakantie bleek dat de caravan gauw ging slingeren achter de auto (met de vorige caravan nooit problemen mee gehad), dat de luchtcirculatie niet werkte in het toilet en de slaapkamer, dat de disselklep niet goed open bleef staan en dat de besteklade ontzet was. Inmiddels had ik begrepen van anderen, die er meer verstand van hebben dan ik, dat er ook een nieuw dak op de caravan zat. Als ik dat geweten had, had ik hem nooit gekocht. De bovenkant is nu gewoon tientallen kilo's zwaarder!
Na de vakantie een boze mail naar Jan gestuurd, met de boodschap dat ik me bedot voel door hem. De caravan is terug gegaan naar Drunen en de kleine dingen zijn gerepareerd. Het slingergedrag moet volgens Jan wel aan mijn auto liggen, want hij heeft het zelf nooit gemerkt. Het nieuwe dak was bij hem bekend, maar hier had hij niets over gezegd omdat hij het niet als schade ziet, voor hem valt het in dezelfde categorie als een nieuw dakluik, of een nieuw raam. Hij bood nog wel aan om de caravan weer in te ruilen, of terug te kopen, maar dan voor de handelsprijs, die ruim ? 2.000 lager ligt.