Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Electrolux Home Products (Nederland) B.V. Alphen aan den Rijn

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Vennootsweg 1
2404 CG Alphen aan den Rijn
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Electrolux Home Products (Nederland) B.V. in Alphen aan den Rijn

Import van- en de groothandel in elektrische en elektronische huishoudelijke apparaten (witgoed) en het verlenen van technische diensten en het geven van technische adviezen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Electrolux Home Products (Nederland) B.V. in Alphen aan den Rijn

Onze bezoekers over Electrolux Home Products (Nederland) B.V. in Alphen aan den Rijn

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.4/10
    (42 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    31%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.4/10
    (22 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.4/10
    (10 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.6/10
    (10 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Electrolux Home Products (Nederland) B.V. in Alphen aan den Rijn

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos in 2017 een compleet keuken inventaris gekocht van AEG. Vaatwasser, koffieautomaat,
Combi magnetron, kookplaat ijskast, vriezer, afzuigkap t.w. 10434 euro. Vaatwasser is al 6 weken stuk volgens AEG onze schuld omruilkosten 434 euro. De klant is hier echt koning wat een giller. Onder zwaar protest akkoord gegaan met voorstel. Maar ik schrijf nog een brief aan de directie. Wij voelen ons opgelicht!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Eerst sta je 15 min in de wachtrij dan gaat het om 11:50 ineens heel snel met de waxhtende voor je waarna gewoon de lijn erop wordt gegooid! Wat een slechte dienstverlening
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede werknemers.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wat een ontzettend slechte service (monteur kan hier niets aan doen). Er worden ? 99 euro aan kosten berekend om een doorgespoeld stukje schelp uit de pomp te halen. Ondanks zeer zorgvuldig gebruik is toch een stukje schelp in de pomp terecht gekomen. Dit is door het filter heen geglipt wat door ons nooit onderkend is geweest. Kon er al maanden inzitten tot er een i50 storing kwam, dit meteen gemeld aan de klantenservice, omdat ze dit niet meteen konden oplossen moest er een monteur komen, die wist zonder te kijken het probleem al maar moest toch een bedrag in rekening gebracht worden. Het was eigen schuld. Dit klopt niet omdat dit niet voorkomen kon worden. Filter is blijkbaar niet in staat om alle vuil tegen te houden. Wilde totaal niet buigen en we moesten het bedrag betalen. Wanneer je de monteur niet meteen betaalt, dan moet je nog eens extra 15 euro betalen voor de factuur. Schande en zeer slecht service wanneer je er niets aan kan doen.