Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. Amstelveen

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Bovenkerkerweg 6
1185 XE Amstelveen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Social Media

Informatie over Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. in Amstelveen

Het importeren, kopen en verkopen, leasen (waaronder tevens begrepen operational en financial lease), huren en verhuren en distribueren van motorvoertuigen, waaronder tevens begrepen vrachtwagens, en daarmee verband houdende goederen, alsmede onderdelen en accessoires daarvoor, en het verrichten van promotiewerkzaamheden, waaronder begrepen marketing, public relations en reclamewerkzaamheden terzake tevens een werkplaats voor onderhoud en reparatie van lichte bedrijfsvoertuigen

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. in Amstelveen

Onze bezoekers over Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. in Amstelveen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.5/10
    (71 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    36%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.9/10
    (33 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.8/10
    (20 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.3/10
    (18 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. in Amstelveen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sinds juli 2017 ben ik eigenaar van een Mitsubishi Outlander. Toen ik de auto kocht was ie 3,5 jaar oud en had ie zo?n 140.000 kilometer op de teller. Wat waren we er blij mee. Tot januari. In Spanje werd geconstateerd dat de balans-as was afgebroken. Geen idee wat dat was. Dat vonden we op internet en daar zagen we ook dat problemen met dat onderdeel eigenlijk nooit voorkomen. De Mitsubishi Dealer in Denia vertelde dat het motorblok was beschadigd en helaas moest worden vervangen... wat een schrik voor zo?n jonge auto. We belden met ACS , de Mitsubishi dealer uit Hilversum waar de auto al die jaren was onderhouden . Wat moesten we doen was de vraag aan ACS?. De auto moet naar Nederland. Hogere standaard qua auto-onderhoud en bovendien, als we beroep op garantie of coulance wilden doen moest daarover toch in Nederland worden besloten. De auto ging ( met de ANWB) naar Nederland. ACS keek er uiteindelijk naar nadat de auto 9 dagen voor de deur had gestaan... de auto is ouder dan 3 jaar en u krijgt dus geen garantie. Wat een andere tekst dan die we in Spanje hoorden... enne ACS bood aan om voor een dikke 7000 euro ex btw er een andere motor in te zetten. We hadden MMS (Mitsubishi Motors in Nederland) inmiddels in een bericht om coulance gevraagd. Het antwoord kwam een week later: niks coulance. De auto zou slecht of niet zijn onderhouden voordat wij hem kochten... door het zelfde ACS dat nu voor een enorme hoop geld een andere motor wilde plaatsen. We hadden bij de aankoop als eerste in het serviceboek gekeken en daar geconstateerd dat de auto al zijn noodzakelijke onderhoud bij ACS in Hilversum had gehad en hetzelfde ACS dat onze auto na de aankoop zijn volgende onderhoudsbeurt gaf want we wonen vlak bij Hilversum...
We hebben de afgelopen dagen gezocht naar goedkopere vervangingsmogelijkheden. We vonden die en maakten afspraken over het ophalen van de auto bij ACS in Hilversum . Daar bleek dat ACS de auto volledig heeft gedemonteerd zodat het praktisch gezien ook niet mogelijk is het ding naar een andere garage te slepen. Lepe jongens daar bij ACS .... eerst met een rot smoes de eigenaar overhalen zijn auto naar Nederland te halen en daar zonder overleg of opdracht de auto zodanig uit elkaar halen dat we feitelijk aan de fratsen van ACS zijn overgeleverd . Conclusie : hoedt u voor bedrijven als ACS en of de importeur van Mitsubishi?s . Als de auto ouder is dan drie jaar en meer heeft gereden dan 100.000 kilometer, dan kunt u een beroep op garantie of coulance wel vergeten. Ze vinden het bij MMS en ACS te Hilversum doodnormaal dat een dieselauto van amper 4 jaar oud en zo?n 150000 op de zodanig stukgaat dat er een nieuwe motor in moet. Met die wetenschap zou ik me wel drie keer bedenken voordat ik een Mitsubishi zou kopen bij ACS aan de Romerolaan in Hilversum en wel tien keet voordat ik hem door ACS te Hilversum zou laten onderhouden bovendien het er alle schijn van dat wij uit het onderhoudsboek bij de auto hele andere conclusies moesten trekken dan ACS aan de importeur liet weten. Keurige stempels van ACS bij alle onderhoudsbeurten moesten ons laten geloven dat webeen puike autobgingen kopen . Niets is minder waar. Wat ons betreft frauduleus!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Valt erg tegen. Ik ben NIET te spreken over de kwaliteit van de autosleutels van de Mitshubishi Carisma: het (plasticachtige) rubber hiervan brokkelt steeds af, waardoor ik al tweemaal de transponder hieruit verloren ben. Dan zijn de sleutels waardeloos geworden omdat de auto niet meer gestart kan worden. Bij de derde sleutel is dit ook al bijna zover.
Dit is NIET de kwaliteit die ik van Mitshubishi gewend ben!
Ik heb indertijd voor Mitshubishi gekozen vanwege de kwaliteit van de onderdelen waar Mitsubishi om bekend staat. Je betaalt hier ook extra voor. Kijk maar bij de reparaties of onderhoudsbeurten!

Ik was dus niet tevreden en nam telefonisch contact op op maandag 8 augustus 2016. De gesprekken gingen moeizaam en ik werd een paar keer doorverbonden. Uiteindelijk werd mij toegezegd dat er voor mij een compensatieregeling getroffen kon worden, wat later niet bleek te kloppen. Een waardeloos bedrijf!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bijzonder slecht bereikbaar, als ik al verbinding krijg is er een antwoordapparaat dat vermeld dat er "helaas niemand te bereiken is".
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik probeer al een aantal dagen telefonisch contact te krijgen maar niemand neemt bij jullie de telefoon op!