Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Gemeente Den Haag Stadsdeelkantoor Segbroek Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Fahrenheitstraat 190
2561 EH Den Haag
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Gemeente Den Haag Stadsdeelkantoor Segbroek in Den Haag

Onze bezoekers over Gemeente Den Haag Stadsdeelkantoor Segbroek in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.9/10
    (52 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    20%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.3/10
    (27 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.6/10
    (16 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.6/10
    (9 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Gemeente Den Haag Stadsdeelkantoor Segbroek in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede ervaring met aanvraag VOG.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Om dit bedrijf te kunnen bereiken heb ik dagen lang meer dan 15 minuten aan de telefoon gehangen zonder resultaat. Het aangegeven nummer werkt gewoon niet. Je krijgt een voicemail die aangeeft dat de ingesproken berichten niet worden beluisterd, daarna word er opgehangen. Probeer je via een ander nummer, wordt je van het kastje naar de muur doorverbonden. Vandaag het ik ook via een ander nummer geprobeerd; voicemail bericht en daarna word er opgehangen. Ik heb getracht dit bedrijf telefonisch te bereiken en het is niet gelukt. Na meer 45 minuten proberen werd ik doorgestuurd en stond ik als 11 beller in de rij. Wie betaald de kosten? Dit systeem werk niet bevorderlijk voor het humor van de klant.