Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Holdon Projects Genemuiden

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Prinses Beatrixstraat 57
8281 CB Genemuiden
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Holdon Projects in Genemuiden

produceren van lijsten en schaafwerk

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Holdon Projects in Genemuiden

Onze bezoekers over Holdon Projects in Genemuiden

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.2/10
    (43 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.3/10
    (15 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.1/10
    (14 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.1/10
    (14 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Holdon Projects in Genemuiden

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
September 2021 door Holdon een aanbouw laten plaatsen. Toen we ons aan het oriënteren waren welke aannemer we deze klus zouden geven kwam Lambert ten tonele. Een uiterst aardige meedenkende man die aangaf dat alles kon en overal een oplossing voor was. Dat is ook zo zolang de klus nog niet binnen is en je nog niet de volledige rekening hebt betaald. We hadden al een aantal slechte reviews gelezen die door de
mooi pratende Lambert werden ontkracht. Lambert wekt je vertrouwen en dat is zijn kracht. De dag dat de palen voor de fundering werden geslagen hele dag vrij genomen en netjes thuis geweest ,maar aan het einde van de dag geen palen. Ook geen reactie vanuit Holdon dus zelf een bericht gestuurd. Daarop kwam een appje dat Lambert het ook niet snapte maar maandag werden de palen geslagen. Prima kan gebeuren denk je dan nog. Maandag kwamen daadwerkelijk de palen er in en kwamen wij er achter dat Holdon veel andere mensen inhuurt voor verschillende klussen. Dit doen ze echter niet voorkomen. De palen werden geslagen door een bedrijf uit Urk. Toen kwamen er 2 jongens
Van een ander bedrijf de fundering uitgraven. Arjan en William kwamen de fundering plaatsen en het beton werd gestort. Daarna werd er begonnen met de de aanbouw door Arjan en William die overigens keurig en keihard werken. Werden natuurlijk dagelijks door ons voorzien van koffie/soepje/koekje. Toen de aanbouw casco stond kwam
Steven de loodgieter/electricien ten tonele. De verwarming aan de andere kant was lastig want dan moesten er sleuven gegraven worden. Dit was echter gewoon besproken maar goed geen man overboord laat de verwarming dan maar op de plek waar hij zit, want dat was het makkelijkst qua leidingen. Net als de
Stopcontacten. Die konden ook
het beste op de plek waar ze
nu ook zaten,dat was lekker
makkelijk natuurlijk,ware het niet dat we nu eens stopcontact midden achter de radiator hebben zitten en knoppen voor de
bediening ergens
midden in de kamer op de
muur. We wilden graag een design radiator maar die was vlgs Steven het dubbele qua prijs. Je kan de design radiator echter voor hetzelfde geld online bestellen als een gewone. Dit aangegeven,kwam
goed aldus Lambert. Radiator werd geleverd maar het was de verkeerde. Dit een aantal keer bij Steven aan gegeven maar hij beweerde anders want Lambert had deze besteld en dit was de juiste. Hij plaatste de radiator toch. Lambert gebeld die vervolgens weer naar Steven wees. En toen begon het eigenlijk pas echt. Steven wees naar Lambert en zo
ging het door tot we uiteindelijk zeiden je haalt de radiator er maar af en we bestellen zelf wel een nieuwe. Dit kon niet volgens
Lambert want ze waren niet op voorraad. Op de site stond voldoende voorraad en zelfs toen beweerde Lambert dat we dan maar
moesten bellen want ze
waren niet op voorraad. Gebeld en de heer aan de telefoon vroeg hoeveel we er dan wilden want hij had er nog elf liggen. Hoezo niet op
voorraad? Zelf besteld maar eraan maken duurde zo lang dat we op een gegeven moment maar hebben voorgesteld zelf een loodgieter in te schakelen. Reactie van Lambert ja
dan moet je dat doen. Stuur de rekening maar.

De stuccers kwamen; 2 Turkse heren die geen woord Nederlands spraken. Er was ons niet verteld dat ze niet met cement maar met gips gingen stuccen met als gevolg dat je ieder deukje ziet en de stuc zo zacht is dat je er nauwelijks aan kan zitten. Niet handig als je kleine kinderen hebt,maar dat terzijde. De oude beugels van de verwarming zaten er nog aan en daar werd keurig omheen gestuct wat we de stuccers niet aan konden rekenen maar Steven wel wat die had ze eraf moeten halen. Gevolg nadat alles droog was konden ze nog een keer
komen om die gaten te dichten en konden wij wéér wachten met schilderen tot de stuc droog was.
Het glas wat in onze schuifpui moest en onze lichtstraat was ook niet op voorraad wat kan natuurlijk gezien de drukke bouw periode,maar kwam toch nog redelijk op tijd. Er kwam
echter geen glaszetbedrijf want dat deden ze zelf en toen begon de ellende pas echt. Er zaten strepen op de nieuwe ruiten. Maar we moesten de ramen de volgende dag wassen en dan gingen die er zo af. Volgende dag 3x de ramen gewassen zonder resultaat. Lambert gebeld,nee je doet het niet goed het moet met
Ammoniak. Prima. Doen we dat.
2 keer gewassen (door ex glazenwasser) nog steeds strepen. Nee je doet er niet genoeg ammoniak in. Prima nog een keer.
Nee je doet er teveel ammoniak
In. Het gaat er niet af Lambert. Dat kan niet, ik kom zelf. Prima. En daar kwam hij met een jemako doek. Maar helaas ook dat hielp niet. Toen kwam de glasleverancier, met een glaswolletje en een goedje wat ons in handen werd gedrukt moesten we zelf maar doen. Prima doen we dat. Maar het ging er niet af. Glas
Leverancier kwam nogmaals en zei nou dit heb ik nog nooit gezien,maar dat gaat er wel af hoor na verloop van tijd. Ja hoor je hebt het nog nooit gezien, maar weet wel dat het er wel af gaat na een aantal keren wassen. Voet bij stuk gehouden en uiteindelijk werden we gebeld door een glas
Poetser. Super aardige ervaren man die gelijk zei;sorry de aannemer beweert dat dit eraf gaat met
wassen? Dat gaat niet lukken hoor ik ga mijn machine erbij halen want wat er op uw ramen zit is siliconen. Ze hebben veel te veel gebruikt bij het plaatsen en ik snap niet dat ze het over de hele ruiten hebben laten lekken. Deze aardige bekwame
man is een hele dag bij ons bezig geweest met 4 ruiten en kon na elke
ruit zijn hele machine schoonmaken omdat hij vastliep op de
silliconentroep die op
onze ruiten zat. We waren zo blij dat hij ons verhaal bevestigde want je gaat aan jezelf twijfelen. De glaspoetser is een aantal keren erg agressief benaderd door Lambert vertelde hij. Hij vroeg zich af wat
Voor “Figuur” Lambert was. In de tussentijd werd ons om de dag verzocht de eindafrekening te betalen. Aangegeven dat we dit doen als de
Ramen schoon waren.
En toen was het klaar en betaalden we keurig de eindafrekening zoals
besproken voor oplevering.
Een week later ging er een spotje kapot,maar Lambert heeft geen idee meer wie wij zijn want zijn geld is binnen en daar gaat het om bij Lambert. Klantvriendelijk zolang er nog betaald moet worden en daarna
hoor je niks meer. Ons dak staat vol
water en loopt niet goed af. Het verbaasd ons zelfs dat we geen lekkage hebben maar goed. Al
Met al enorm
frustrerend. Lambert communiceert prima zolang de klus niet binnen is en daarna hoor je hem niet meer. Ja het enige wat hij steeds roept is alles komt goed.
Volgens de wet hoor je een klus die je gedaan hebt op te leveren. Toen wij hier naar vroegen op een vrijdagavond en Lambert hier blijkbaar niet van gediend was stond hij om 23:00 uur met zijn “knokploegje” bijzonder aan de deur. Hij belde aan en toen wij open deden begon hij gelijk te schreeuwen en te dreigen. We deden een stap naar voren en naast onze voordeur uit het zicht stond een lange jongen,achter Lambert nog twee en aan de overkant van de straat nog een paar. Lambert verteld dat wij hier niet van gediend zijn en dat we hier de volgende dag best op een redelijke manier over willen praten,maar hij bleef schreeuwen en dreigen. We hebben de deur dicht gedaan waarop en minstens een kwartier lang is aangebeld en op ons ramen is gebonkt. Hier niet meer op gereageerd en de volgende dag zelf met Lambert gebeld wat hier de bedoeling van was. Geen normaal gesprek meer mee te voeren.
Inmiddels heeft Lambert ons geblokkeerd op whats app en we wachten nog steeds op de oplevering! Ons advies nooit mee in zee gaan!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij kunnen alleen maar positief zijn over het werk van deze vakmannen. We hebben een prachtige uitbouw met twee lichtramen. Van tevoren kwamen ze langs om al onze wensen te bespreken en mee te denken over mogelijke ontwerpen. We kregen snel een duidelijke offerte. Tijdens de bouw werd constant met ons gecommuniceerd over de beste oplossing en de planning. De mannen werkten keihard, maar nog belangrijker: ze waren vriendelijk, vrolijk en ze namen ook de tijd om toe te lichten waarmee ze bezig waren. Het was zelfs gezellig om ze over de vloer te hebben! Er werd direct gereageerd als we telefonisch contact zochten of vragen hadden. De planning was strak en verliep prima volgens plan. Geen enkel negatief punt dus. We hebben een prachtige maatwerk uitbouw, geheel in onze eigen stijl. Ook na oplevering werd nog geregeld gecheckt of alles nog naar wens was. Absolute aanrader!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Leveren ander product dan afgesproken en worden dan boos als je eist dat ze het juist product moeten leveren. Sterker nog dat weigeren ze! In mijn geval een grenen lichtstraat geleverd terwijl in de orderbevestiging een hardhouten lichtstraat afgesproken was! Toevallig ontdekte ik het zelf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Trieste kwaliteit en afwerking! Het zijn koekebakkers, helaas denken ze verstand te hebben...... ze doen maar wat met een zeer slechte kwaliteit en afwerking! Wees gewaarschuwd!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Trieste kwaliteit, te simpel om te verwoorden .... lampie en Arjan Zijn volgens mij op zoek naar geld, geld, en geld kwaliteit is voor holdon niet belangrijk.....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Trieste kwaliteit en afwerking! Zeer ontevreden over onze uitbouw! Lekkage gehad en waren vergeten een stofschot te plaatsen, bij doorbreking gevel! Ook leverde ze in plaats van hardhout een withouten lichtstraat! Een ervaren dakdekker heeft zojuist aangegeven dat hij nog nooit zo een slechte dakafwerking heeft gezien! Arjan, Lambert zijn koekebakkers! Helaas denken ze dat ze alles kunnen maken!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte service leveren andere materialen