Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

BY YOEL Landsmeer

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Dorpsstraat 40-c
1121 BX Landsmeer
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    11:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 17:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Social Media
  • Betaalmethode
    ContantContant
    PinPin

Informatie over BY YOEL in Landsmeer

Bent u opzoek naar een goede kapsalon, schoonheidssalon en of zonnestudio in Landsmeer?
Dan bent u By Yoel aan het goede adres.
Maak een afspraak of kom lang om een kijkje te nemen.

We hopen u snel te zien By Yoel!

(We zitten gevestigd boven café de 3-sprong.)

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van BY YOEL in Landsmeer

Onze bezoekers over BY YOEL in Landsmeer

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7/10
    (16 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.3/10
    (6 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.8/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.8/10
    (5 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over BY YOEL in Landsmeer

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag is mijn zusje naar byyoel geweest. Ze liet haar haar wassen, knippen en drogen. De kapper rekende hiervoor een redelijke prijs van 40 euro, wat helemaal geen probleem was.
Echter, toen de kapster voorstelde om het haar van mijn zusje ook nog te föhnen voor een extra toeslag, stemde ze enthousiast in. Ze dacht dat dit hooguit 10 euro extra zou kosten, en dat leek haar de moeite waard voor die extra touch.
Tot haar verbazing kreeg ze aan het eind van de behandeling te horen dat het totaalbedrag maar liefst 60 euro was. Ze schrok van de extra kosten; het föhnen alleen al kostte 20 euro! Het voelde als een onaangename verrassing, alsof de informatie bewust werd achtergehouden. Het leek wel een soort misleiding, en dat deed me denken aan een scam.
Natuurlijk uitte ik mijn ongenoegen over deze gang van zaken. Het is immers essentieel dat klanten van tevoren duidelijk op de hoogte worden gesteld van de kosten, zodat ze weloverwogen beslissingen kunnen nemen.
Ondanks dat ik een vaste klant was bij deze kapsalon, voelde ik me nu teleurgesteld en behandeld op een manier die ik als onredelijk beschouw. Ik had gehoopt op een eerlijke en transparante ervaring, en dit voelde niet zo aan.

Hoewel ik mijn ontevredenheid heb geuit, bleek ik nog steeds het volledige bedrag te moeten betalen. Ik besloot echter dat dit voor mij de laatste keer was bij deze kapper. Als vaste klant had ik meer eerlijkheid en openheid verwacht, en die leken nu te ontbreken.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Enorm balen! Ik kwam voor enkel en alleen het bijwerken van mijn uitgroei blonde balayage en vertrek naar huis met een oranje gloed en volledig andere haarkleur. Het lijkt wel een omgekeerde balayage blonde highlights vanboven, veel oranje spots in het midden helemaal oranje en donker bruin in mijn lengte? In de salon hebben ze opnieuw de toner er proberen uit te halen gezien deze te donker heeft gepakt in mijn lengte. Het leek door de belichting wel oké en opgelost maar eens dat ik buiten liep zag je de oranje vlekken door mijn haren heen.. Ik baal zo erg van het resultaat, het blond met uitgroei hoe ik binnen kwam was zoveel keer mooier. Ik heb nu gewoon oranje haren met witte plukken en bruine uiteinden.. Het valt ook niet meer te fixen gezien ze heel mijn kleur veranderd hebben en lichter maken niet meer lukte in de salon. Ik baal enorm met de oranje kleur in mijn haren, barstte helemaal in tranen bij het thuis komen. Ook mijn haar is erg stug en beschadigd tijdens het blonderen en föhnen. Heb het gevoel gehad in de salon dat men niet zo met voller krullend haar kan werken. Er werd verschillende keren opnieuw gewassen en verschillende keren wild geföhnd, omdat het niet lukte met mijn haren. Ik werd geföhnd door 5 verschillende dames omdat mijn haar te “dik” is. Voelde me erg ongemakkelijk hierdoor. Indien je je werk met passie en liefde uitvoert neem je de moeite voor iedere klant ongeacht het haarstructuur. Je bent tenslotte een kapster. Indien de salon professionaliteit bezit was ik niet naar huis gestuurd met een oranje gloed en totaal andere haarkleur en had men dit even vermeld. Mijn vertrouwen zijn hierdoor verloren. Baal enorm, mijn haren opbouwen aan een mooie kleur is in 1 klap verpest mijn oude kleur zal ik ook nooit terug krijgen. Ook een ernstige allergische reactie verkregen van de producten die gebruikt zijn, heb echt de hele nacht wakker gelegen van de hoofdpijn door de uitslag. Dit was helaas mijn ervaring. Prijzen zijn ook enorm voor wat je krijgt.