Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Cvketeldirectgeplaatst.nl Geffen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Rijksweg 24-A
5386 LD Geffen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Cvketeldirectgeplaatst.nl in Geffen

Het drijven van groot- en kleinhandel op het gebied van klimaat en installatie technische producten en apparaten. Het uitvoeren van de meest voorkomende werkzaamheden in de klimaat en installatietechniek. Groot- en kleinhandel op het gebied van consumentenproducten kooktoestellen, zwembadapparatuur, airconditionering, koel- en en vriesapparatuur, gasapparatuur alsmede alle voorkomende werkzaamheden hiervan op het gebied van handel en nijverheid. Beheren en fullfillment e-business.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Cvketeldirectgeplaatst.nl in Geffen

Onze bezoekers over Cvketeldirectgeplaatst.nl in Geffen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.9/10
    (6 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.8/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.8/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.2/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Cvketeldirectgeplaatst.nl in Geffen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nieuwe Remeha Tzerra ketel 3 jaar geleden laten plaatsen door hen.

Na 35 maanden heb ik 3x een storing. Na 3 jaar moet hij toch de 1e onderhoudsbeurt dus mooi moment om dat in te plannen. Er wordt €139 voor een half uur werk en wat rubbertjes gerekend.

Aangegeven bij zowel maken van de afspraak als bij het uitvoeren ervan dat hij storing heeft gegeven in de week daarvoor. Werd afgedaan als zal wel een foutje geweest zijn of de wind.

Vervolgens staat hij in de week na onderhoud weer tweemaal in storing en moet ik opnieuw €65 voorrijkosten betalen en €40 diagnosekosten om iemand te laten komen.

Belachelijk, GEEN stijl en GEEN service.