Eind januari had ik mijn scooter hier gebracht. Ze zeiden te bellen als ze wisten wat er was. Dat gebeurde dus al niet. Ze proberen te bellen, smsen/appen werkt niet, ben na anderhalve week naar ze toe gegaan om te horen dat ze het defect hadden gevonden maar het onderdeel moesten bestellen. Inmiddels 5 weken! later hadden ze naar eigen zeggen nog niks van hun leverancier gehoord. Heb de scooter daar weg gehaald en naar Allwheels gebracht. Deze hadden de scooter binnen een mum van tijd weer aan de praat en het bleek ook nog eens aan iets heel anders te liggen! Samengevat: slechte service, beroerde communicatie en niet in staat zijn om het echte probleem te vinden. Enige positieve is dat het me niets heeft gekost om de scooter bij hun weg te halen.
Antwoord van JMG Jochems Motoren Gorinchem
Wij moeten inderdaad in dit geval onze fout toegeven. We zijn hard bezig om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Vanwege het ongemak dat je bij ons heb ervaren, hopen we dat je ons toch nog een kans wil geven. Je dan een positievere review zou willen schrijven.
Geplaatst op 1 mrt. 2017 11:33:42