Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Parkeerterrein 'de Kuil' Wassenaar

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
De Wassenaarse Slag 30
2242 PJ Wassenaar
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Parkeerterrein 'de Kuil' in Wassenaar

Exploitatie parkeerterrein

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over Parkeerterrein 'de Kuil' in Wassenaar

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7/10
    (24 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7/10
    (8 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7/10
    (8 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7/10
    (8 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Parkeerterrein 'de Kuil' in Wassenaar

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top parkeerterrein, vriendelijke mensen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geweldig
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op zaterdag 10 Juni rond 12 uur . Zoals normaliter op zo'n dag, we dachten dat het heel druk zou zijn en had besloten op parkeerplaats de kuil te gaan parkeren. Op het moment van aankomst zien we dat het bijna leeg was en ik zei tegen de man bij de kassa dat ik naar de volgende parkeerplaat dichterbij de strand zou gaan en vroeg vriendelijk of ik kon draaien op het terrein om terug te keren. Naar mijn verbazing zijn antwoord was in een velle reactie , "als je niet op mijn parkeerplaats wilt ga ik dat niet toelaten. Je moet achteruit.!" Ik vroeg hem waarom hij zo onvriendelijk reageerde waardoor hij allerlei gebaren ging doen. Met een grote lach zag hij dat we met moeite de auto draaide.
Opmerking: mensen die werken op parkeerbedrijven hebben normaliter niet zoveel contact met klanten. Het zijn enkele seconden van binnen komen en weer op het moment van uitgaan. Personeel trainen om vriendelijk antwoord te geven aan klanten is dan super belangrijk. Jammer!