Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Stomerij Kraaiennest Amsterdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Karspeldreef 1391-B
1104 SE Amsterdam
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Stomerij Kraaiennest in Amsterdam

Stomerij, wassalon, kledingreparatie en verkoop van aanverwante producten en artikelen, zoals waspoeder, hoezen, sokken, onderbroeken, badslippers, beltegoed kaarten, koffers, dekens en dergelijke.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over Stomerij Kraaiennest in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.4/10
    (26 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    40%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.4/10
    (11 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.2/10
    (8 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.6/10
    (7 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Stomerij Kraaiennest in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Super service snel en mooi schoon
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik kom er al jaren. Aardige mensen. Doen hun werk goed. In al die tijd is er misschien twee of drie keer een foutje gemaakt en dat wordt dan netjes opgelost. Dik tevreden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Let op!: liegende, incompetente medewerkers die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn en geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor het afgeleverde werk.
Bij ingeleverde matras hoes is een vergissing gemaakt door de stomerij, deze is gewassen en niet chemisch gereinigd zoals op het label vermeld staat. In plaats van deze vergissing, wat kan gebeuren, toe te geven wordt een paar dagen later, op de dag dat wij de was zouden ophalen, gevraagd om te bevestigen dat wij op de hoogte zijn van het eigen risico. (iets wat nog nooit eerder apart is gevraagd bij deze stomerij) Het bericht was dat ze dit vergeten waren te vragen en daarom nog niet eerder hadden gevraagd. Een paar dagen later komt de matras hoes alsnog gekrompen en kapot terug. Als er vervolgens wordt gevraagd welke behandeling er is uitgevoerd dan kan de stomerij mij dit niet vertellen....?? En welke behandeling dit ook is, het is toch eigen risico. Vervolgens wordt de telefonische verbinding verbroken. Op locatie vraagt de medewerker of hij mijn naam kan opschrijven en een telefoonnummer dan belt de baas mij terug, want wij komen er samen niet uit. De medewerker liegt en ontkent alles (inclusief telefoon op de hoorn gooien). Een dag later belt de medewerker mij op, zegt dat hij nooit heeft gezegd dat de baas mij zou bellen, dat het niet hun fout is, dat hij niet weet welke behandeling er is uitgevoerd en dat dat ook niet uitmaakt er is immers eigen risico... Best wat hij kan aanbieden is een tegoed bon voor de stomerij, hahaha. Als ik boos wordt en hem vraag of hij ook wel eens wel de waarheid spreekt hangt hij wederom de telefoon op.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Snelle service, redelijke prijzen en aardige mensen !