Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Koninklijke PostNL B.V. Goes

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Verrijn Stuartweg 5
4462 GE Goes
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Koninklijke PostNL B.V. in Goes

Het uitoefenen, al dan niet op grond van daartoe door de Staat der Nederlanden verleende concessies, van activiteiten in de ruimste zin op het gebied van het vervoer van postzendingen en goederen, en het verrichten van geldhandelingen, alsmede het ten behoeve en in opdracht van derden aanbieden van producten en diensten.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Koninklijke PostNL B.V. in Goes

Onze bezoekers over Koninklijke PostNL B.V. in Goes

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.6/10
    (52 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    4%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.9/10
    (23 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.1/10
    (16 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.5/10
    (13 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Koninklijke PostNL B.V. in Goes

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Post NL is niet te bereiken . Er zoveel klachten over dit bedrijf dat ze alleen via de klantenservice te bereiken zijn. Je zit zo een uur in de wacht en dat kost je 20 euro. En dan heb je iemand aan de lijn en die kan niets voor je doen. Wat een service!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Post NL geeft via de mail door tussen welke tijden een pakketje wordt bezorgd. Vervolgens komt de pakketdienst op een andere tijd dan is afgesproken. Gevolg; geen pakketje en weer een dag wachten.
Als een bedrijf een slogan heeft als "voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis," dan wordt van alle partijen verwacht dat zij zich hieraan houden.

Post NL moet duidelijk nog wennen aan het feit dat er meerdere spelers op de markt zijn die pakketten wel op tijd bezorgen. De tijd van de monopoliepositie is al een tijdje voorbij. Welkom in 2015.