Hans is achteruit gegaan, geloofd geen woord van wat je zegt, en vind het vreemd als je van een bepaald bekken het geluid niet mooi vindt. Op aandringen toch het bekken aangeschaft, maar eenmaal thuis gekomen en de bekken getest, vond ik het toch echt niets voor mij. Hans in hetzelfde weekend gemaild, en gezegd dat ik het eventueel wil ruilen. Woensdag gaat de winkel pas weer open. Hans was allerminst gecharmeerd dat ik het bekken terug bracht. Andere alternatieven had hij niet in de winkel. Dan maar het geld terug, dát vond Hans helemaal niets, maar uiteindelijk schreef hij mijn rekeningnummer op. Op zaterdag gebeld waar het geld bleef: uhh ja, dat moet ik van thuis doen, en ik wacht altijd 14 dagen, dan doe ik alle terugboekingen tegelijk" Daar was ik het niet mee eens, en zei tegen hem dat ik bij aanschaf toch ook tegelijk betaal? Hij zei nog iets van dat het bekken eigenlijk binnen 14 dagen retour moest. Ik zei dat ik het zelfs de eerste openingsdag na aanschaf al teruggebracht heb. De week daarna heeft hij het bedrag terug geboekt. Ik kom hier dus echt nooit meer!!