Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ABC Sleep Center B.V. Leiderdorp

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Zijlbaan 26
2352 BN Leiderdorp
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over ABC Sleep Center B.V. in Leiderdorp

ABC Sleep Center B.V. in Leiderdorp is gespecialiseerd in de verkoop van bedden, matrassen, boxsprings, bedtextiel en linnenkasten. Voor meer informatie, neem vrijblijvend contact op met ABC Sleep Center B.V.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van ABC Sleep Center B.V. in Leiderdorp

Onze bezoekers over ABC Sleep Center B.V. in Leiderdorp

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.3/10
    (80 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    40%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.1/10
    (31 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.6/10
    (26 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.2/10
    (23 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over ABC Sleep Center B.V. in Leiderdorp

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
2 jaar geleden een bed aangeschaft voor een prijs van meer dan 1000,-. Martha’s sinds een half jaar nu kuilvormingen in het matras. met hun gecontact opgenomen ivm garantie. Zij doen het volgende voorstel breng je matras. Betekend dat ik een bus moet huren en alle nodige kosten. Zodat zij kunnen
Beoordelen of het wel of geen kuilvorming is. Wat is de meerwaarde van een garantie ? Heel onredelijk! Wat mij betreft niet klantvriendelijk en de garantie betekend niets en alleen maar formaliteit.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
In September een kleine boxpring voor onze dochter besteld aangegeven week 1 leveren.
Daarna krijg ik meteen een mail dat ze in september komen terwijl er duidelijk staat leveren week 1.
Net contact gehad komt het pas op week 4.
Gezien de recenties maar geannuleerd!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op 1 november 2022 is er bij ons een slaapkamer interieur (Boxspring) geleverd van ABC SLEEPCENTER tot onze spijt is er geconstateerd dat het hoofdbord van het bed niet door de trappenhuis van ons woning past.

Voor de koop hebben wij dit duidelijk aangegeven aan de verkoper , als er eventueel problemen ontstaan bij het brengen van de spullen naar de slaapkamer op de eerste verdieping van onze woning, hier zijn wij samen tot de conclusie gekomen om een hoofdbord te nemen van 1.60 inplaats van 1.80 zodat wij er zeker van kunnen zijn dat dit gaat lukken.

In de winkel is ons aangegeven dat het in alle soorten trappenhuis meestal doorheen komen. En is ons niet verteld dat mocht dit niet het geval zijn dat de koper hiervoor verantwoordelijk is. Of hiermee de 10% aanbetaling verliest of bij te moeten betalen om de hoofdbord in delen te splitsen. Met deze vertrouwen hebben wij de dus ook de aankoop gedaan.

Er is totaal niet naar een alternatief gekeken of zelfs de hoofdbord, op verschillende manieren geprobeerd erdoorheen te krijgen. Bij de eerste poging is er al gezegd we stoppen ermee het gaat niet. Er is gebeld met ABC SLEEPCENTER
Wat helaas nergens toe heeft geleid en zij mij als koper geen alternatieven hebben geboden behalve dat ik mijn 10 % voorschot verlies, en zij de bed weer meenemen. telefoniste die tijdens het probleem gelijk werd gebeld,wat hierbij niet van te voren is aangegeven door de verkoper bij het sluiten van de koop
overeenkomst. Wij zijn van mening dat dit echter eerder gemeld had moeten worden dat er eventueel als de kans er inzit dat als er iets niet past er eventueel extra kosten daar in rekening voor kan worden gebracht. bij het zoeken naar een andere alternatief. En niet allemaal achteraf waar het op neer komt dat er zonder geld geen service naar de klant toe wordt verricht.

Wij zien na deze vervelende discussies,en het achteraf moeten onderhandelen zonder enige resultaat hierbij af van de koop en wil hierbij mijn geld z.s.m. terug gestort krijgen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ABC SLEEPCENTER met een goede alternatief komt b.v. dat onze bestelde slaap kamer set wordt gemonteerd zoals aan ons werd belooft. En ervoor betaald hebben. Daar geen extra kosten voor in rekening wordt gebracht, en mocht dit toch extra kosten met zich mee brengen dan willen wij graag onze volledige aankoop bedrag terug ontvangen van ABC SLEEPCENTER.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
We slapen heerlijk. Goed geadviseerd. Schone en mooie winkel
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
We slapen heerlijk. Goed geadviseerd. Schone en mooie winkel
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prachtige showroom met klantvriendelijke personele. inmiddels al 3 maanden verder slaapt goed!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben geholpen door Tom hele goeie verkoper
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goed geholpen mooi bedden, slaap heerlijk!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
a week ago
** GEZONDHEIDS WAARSCHUWING***
**ZEER BELANGRIJK LEES DIT EERST ALVORENS JE HIER IETS KOOPT**

==DE MEESTE REVIEWS DIE JE HIER LEEST ZIJN NEP OF DOOR VRIENDEN/FAMILIE GEPLAATST==

BESTE MENSEN
Ik ben zelf zo stupide geweest om hier een model "Tiberius" boxspring te kopen incl. nachtkastjes en bedbank totaal €2614
En ik wil de lezers een GROTE WAARSCHUWING geven alvorens u hier een bed koopt als uw fysieke gezondheid belangrijk is voor u, want ik ben door dit bed in het ziekenhuis beland! Zonder te overdrijven en ik ga hier onderaan verder op in.

Het is namelijk een zeer slim oplicht spelletje wat er door deze zaak wordt gespeeld dus tuin en NIET IN! Het gaat als volgt:

- Je komt kijken bij de showroom en de bedden zien er allemaal prachtig uit en je zoekt er eentje uit
Duidelijk Uitgelegd aan de Nederlandse verkoper: Ik ben zelf 2.01m lang en weeg 100kg en zwaar rug patiënt met 1 hernia operatie op mijn 27ste waarvan ik hersteld ben en nu op mijn 40ste zijn er 2 hernia's vastgesteld alleen nog niet zo groot om tot operatie over te gaan. Wat bij mij het beste werkt is een hard onder matras en een traag schuim topper. De verkoper zei geen probleem, probeert u even deze 3 toppers uit, keuze tussen zacht, middel en hard. Dus ik alle 3 geprobeerd en vond op dat moment de harde variant het beste liggen.

Dus alles besproken, kleur en stof uitgekozen en aanbetaling gedaan Z
ie factuur
Zoals ik al zei, het ziet er allemaal erg sjiek en mooi uit en ligt goed, m

aar dan komt het toen het geleverd werd.

Het begon met alle 4 de nachtkastje lades die allemaal uit de rails storten zodra je ze aanraakt. Dit komt omdat de rails met NIETJES ipv schroeven vastgemaakt zijn. Zie foto's. Dan de afwerking aan de binnenkant is zeer lelijk uitgevoerd, gelamineerd mdf dat gewoon met een te grove zaag bewerkt is waardoor er allemaal happen in zitten (zie fotos)

Ik dacht van ok, dit komt later wel.
Ik sliep er vervolgens een paar weken op, en kreeg nacht na nacht steeds meer pijn in me rug. Werd steeds erger en werd elke ochtend moe en met veel pijn wakker. Initieel dacht ik dat ik moest wennen aan het nieuwe bed, maar na nog een paar pijnlijke nachten ben ik eens gaan onderzoeken waar ik daadwerkelijk op lag. En dan schrik je even!

Eerst kwam ik achter de topper dat deze dus wel in een sjieke tijk zit,

**Maar zoals alles betaamt wat deze winkel verkoopt, het ziet er mooi uit aan de buitenkant, maar van binnen is UITSLUITEND het goedkoopste van het goedkoopste gebruikt**a

Bleek dus totaal geen traag schuim te zijn, maar hun noemde het met een kekke term een ""Hybride topper" en dat dit precies was wat ik besteld had. Ze stuurde me zelfs een paar certificaten op van een Belgisch bedrijf waar dit schuim vandaan zou komen.
Ik zei Nee, ik had duidelijk tegen de verkoper gezegd dat traag schuim de beste oplossing was voor mijn rug. De gemoederen zijn tijdens deze email wisseling opgelopen o.a. omdat ik nacht na nacht met zware rugpijn wakker werd en steeds geïrriteerder begon te raken op hun zeer trage of soms niet reagerende klantenservice.
Toen zeiden ze dat als ik alsnog traag schuim wilde dat dat kon, maar dan moest ik er wel voor betalen en langs de zaak moest komen. Dus dat heb ik gedaan. Na een gesprek met dezelfde Nederlandse verkoper kwam ineens de eigenaar van ik vermoed Turkse afkomst waar ik een hele discussie mee heb gehad, en die me ook nog een doodleuk vertelde dat als ik een mooiere afwerking verwachte van de nacht kastjes dat ik een duurdere versie kastjes had moeten kiezen want hij had ook nachtkastjes van €400 per stuk i.p.v. de €211 die ik betaald had per stuk :-s ,want je krijgt waar je voor betaald! (maar wacht het wordt nog veel gekker)
Na een hoop getouwtrek wilde hij wel gratis de topper omruilen voor een traag schuim en een werkbon maken om de nachtkastjes te laten maken.

MAX aantal tekens bereikt, voor de rest van dit schandalige verhaal lees je hieronder in mijn Google docs gewoon kopiëren en plakken in je browser

https://docs.google.com/document/d/1p6CKFQ1a6OO5d58S3g2dHR22shcSE7wx8Ki5DlKrIA0/edit?usp=sharing
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Uitstekende service niets is teveel.
Geduldig, juiste advies.
Ik kijk nog even bij andere zaken, geen probleem hoor! Geen opdringerig personeel.
Bij het zelf installeren kregen wij het hoofdboord er niet in geschoven.
Mevrouw ik kom u na mijn werk wel even helpen!!! Dat noem ik nou eens service en dat in de bloedhitte