Onze bezoekers over Prevent Interland B.V. in Amsterdam
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
2/10
(72 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
17%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2/10
(29 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2/10
(23 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
2/10
(20 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Prevent Interland B.V. in Amsterdam
Mirjam
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik werd vanochtend(17-07-2019) gebeld door iemand die zich uitgaf voor Freddy Leemans en zei dat hij in opdracht van incasso bureau Prevent Interland belde. Hij zei me dat ik in maart 2017 me had aangemeld voor een hotelcard (premium pakket) van Hotel Piccolo en daar nooit voor betaald had. Hij liet me de telefonische opname van toendertijd horen. dat was inderdaad mijn stem en ik had toendertijd inderdaad toegezegd. Ik wist echter niets van een achterstallige betaling en aanmaningen. Hij gaf aan dat ik minstens drie aanmaningen en drie herinneringen per mail had gehad en dat als ik nu geen 490 euro zou betalen, ze de deurwaarder op me af zouden sturen en dat het dan duizenden euro's zou gaan kosten! Aangezien ik mijn eigen stem had gehoord op die bandopname zat de schrik er goed in! Ook zei hij dat er beslag zou worden genomen op mijn bankrekening (waarvan hij de laatste drie nummers noemde...) als ik niet zou betalen.
Op mijn vraag of ik contact kon opnemen met hotel piccolo voor opheldering zei hij dat dat niet zou lukken, dat zij de opdracht hadden gekregen om dit verder af te handelen.
Verdere info was pas verkrijgbaar 5 dagen na mijn betaling...
Gelukkig zat mijn moeder naast me en wees me erop dat dit geen zuivere koffie was.
Ik heb die man gevraagd om me tijd te geven zodat ik dingen kon nagaan, opzoeken, hij bood aan om vanaf het hoofdkantoor een mail ter bevestiging te versturen, zodat ik zou weten dat ze inderdaad vanuit dat incasso bureau werken. Die mail heb ik nu (17-7-2019 20.45 uur) nog niet gehad en verwacht ik ook niet te krijgen. Afgesproken is er dat hij me morgenmiddag terug zou bellen (wat waarschijnlijk ook niet gebeurd)
Mensen wees gewaarschuwd!
Naderhand heb ik het telefoonnummer opgezocht van Piccolocard en daarheen gebeld.Toen er werd opgenomen heb ik gemeld dat ik zojuist door een incassobedrijf was gebeld rondom n achterstallige betaling. Zij beaamde dat het oplichters zijn, die via frauderen aan de bandopnames waren gekomen...
Mocht Freddy morgen terug bellen....GRRRRRRRRR blijf ik niet lief en rustig!
Bep
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bellen je op, zeggen dat je een openstaande factuur hebt , sturen je vervolgens een mail en zijn zeer agressief, staan bekend als oplichters en dat zijn ze ook , als ze bellen en dreigen niks van aan trekken .. ze zijn brutaal en hopen dat je onder indruk bent , laat je niet intimideren.
Martine
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Agressief bedrijf wat beweert dat je een hotel en restaurant bon hebt besteld maar nooit hebt betaald. Gegevens die ze hebben kloppen deels wel, andere gegevens zijn incorrect. Wanneer je dit aangeeft en naar bewijs vraagt wordt men nog aggressiever en meldt dat dat niet hun werk is en je gewoon moet betalen of er wordt een deurwaarder ingezet.
Vervolgens volgt een email waarin een ander bedrag wordt genoemd dan aan de telefoon en heb je 4 dagen om te betalen.
Ik heb ze gemeld dat ik geen cent betaal tot zij kunnen bewijzen dat ik daadwerkelijk iets besteld heb.
Persoonlijk zou ik als bedrijf én particulier verre blijven van dit bedrijf.
P. Heijmans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ze houden zich bezig met oplichtingspraktijken.
Incassobureau Prevent Interland B.V. belt je op over vouchers of een reis die je 1 of 2 jaar geleden besteld hebt en niet betaald hebt. Ze gebruiken o.a. namen als Trip Enjoy, Hotel Travels, waar je dat besteld zou hebben.
Als je het incassobureau vraagt om per post de zogenaamde openstaande rekening toe te sturen doen ze dat niet. Het bedrijf Prevent Interland B.V. is opgericht op 10-1-2018. Het zijn bedrijvensjoemelaars die steeds in een ander jasje mensen geld afhandig (proberen te) maken.
Peter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bedrijf doet op agressieve en intimiderende wijze incasso voor onterechte (reeds geannuleerde) "producten" van Reisoplichter Trip Enjoy.
Blijf ver van ze als klant maar ook als opdrachtgever!