Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Reparatie Discounter Breda

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Reigerstraat 3
4811 XA Breda
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    12:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:30 - 18:00
    Woensdag
    09:30 - 18:00
    Donderdag
    09:30 - 21:00
    Vrijdag
    09:30 - 18:00
    Zaterdag
    09:30 - 17:30
    Zondag
    12:00 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Social Media
  • Betaalmethode
    ContantContant
    PinPin

Informatie over Reparatie Discounter in Breda

Reparatie Discounter is dé locatie in Breda voor alle telefoon en tablet reparaties!
Neemt u gerust contact op met Reparatie Discounter.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Reparatie Discounter in Breda

Onze bezoekers over Reparatie Discounter in Breda

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.7/10
    (10 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.8/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.6/10
    (3 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.6/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Reparatie Discounter in Breda

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
OPLICHTER !
Samsung ter reperatie aangeboden. Mijn oplaadpunt was defect, mond stuk van de oplaadkabel bleef niet meer goed in de telefoon zitten. Reparatie was binnen 30 min klaar. Ik na 30 min terug gekomen en de medewerker liet mij zien dat de kabel er nu wel goed in bleef zitten. Ik had afgerekend en liep naar buiten. Mij viel op dat mijn telefoon nog gewoon aan stond en ik gewoon toegang kreeg met mijn vinger afdruk. Ik had wat ingelezen op internet en bij bovenstaande reparatie staat overal dat de telefoon in zijn geheel uit moet staan.
Als dit zo was dan had ik met pincode van de simkaart en mijn toegangscode mijn telefoon moeten openen ?

Ik keek in het oplaadpunt gat en zag dat dit geen nieuwe was door het stof en vuiligheid. Ik kreeg het gevoel dat de medewerker mijn telefoon had schoongemaakt voor 66.95 en niet het oplaadpunt had vervangen.

Ik ben verhaal gaan halen en confronteerde hem met bovenstaande. Ook vroeg ik waar mijn oude oplaadpunt was. Ik kreeg als antwoord dat hij hem had vervangen en in de prullenbak had gegooid. Ik zag een prullenbak met daarop post en 2 doosjes die er al opstonden toen ik de eerste keer binnenkwam. Ook zag ik op zijn werktafel een bakje waar hij kapotte spulletjes in gooide. Waarom zat mijn oplaadpunt dan in de grote prullenbak ??

Het antwoord waarom mijn poort nog vies was kwam door de medewerker doordat hij ze uit het zakje haalt en in een bakje legt. ik vroeg hem een 'nieuwe' te tonen. Hij kon mij geen schone verse tonen maar weer eentje met vuil erin. Ik kreeg het gevoel dat dit dus een oplaadpunt uit een kapotte telefoon was.

Hij wist het goed gemaakt en zei ik vervang het wel waar je bij staat. hij verwarmde de achterkant en haalde mijn achterkant eraf die er gek genoeg heel moeilijk afging, lijkt mij als je dit net gedaan had dat dit makkelijk ging maar goed.

Hij vervangde mijn oplaadpunt, hiervoor haalde hij mij simkaart eruit en de accu werd losgekoppeld waardoor de telefoon zichzelf uitschakelde.

Hij had uit eindelijk mijn oplaadpunt vervangen en gaf mijn telefoon terug. Tot mijn verbazing stond hij uit en hier confronteerde ik hem weer mee. Ik zag dat hij in de stress schoot en zei kom hier je krijgt je geld terug. Hij heeft mijn geld terug gekregen en wat niet gek was mijn telefoon vroeg direct op mijn pincode en toegangscode ?

Hiermee hem geconfronteerd en ik kreeg in eens geen antwoord meer op mijn vragen en moest maar vertrekken want hij wilde geen klanten meer zoals ik.

ps medewerker, als je eerlijk tegen mij had gezegd dat je mijn oplaadpunt schoon had gemaakt en niet had vervangen dan scheelde je dat deze revieuw.

KANT EN KLARE OPLICHTERSPRAKTIJKEN
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een zaak waar ik geen zaken mee zou doen. Ze komen afspraken niet na. Je voert via de website je order in en je betaalt ervoor. Vervolgens wordt er aangegeven, dat er een fout zou zijn met de prijs. Oke maar ik heb al mijn bestelling geplaatst en ook al betaald. Eenzijdige verbreken ze de verbintenis en storten ze het geld terug. Maar ja het staat nog steeds niet op mijn rekening. O dat gaat nog 2 werkdagen duren. Wow zeg in wat voor tijd leeft dit bedrijf. Wat een zooitje.