Als ik de ABN-AMRO bank bel blijkt het nummer niet meer in gebruik te zijn.
Heel moeilijk om in te loggen.
wachttijden aan de telefoon zijn erg lang
laatste gesprek was de wachttijd 19 minuten.
jan
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
het is ontzettend moeilijk de ABN-AMRO te vinden. het lijkt alsof er 84 ABN-AMRO banken zijn die geen van alle reageren.
Ik wil alleen maar inloggen en wat gegevens krijgen die ik nodig heb om teveel geld betaald aan NORTON terug te krijgen.
Als ik de nodige gegevens krijg en die door geef aan NORTON kan het 3 weken duren voor in een bedrag van € 63,99 terug krijg.
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geen telefoon nummer te vinden.
Is het spoed.
Moet het via het 0900 nummer.
Ben je over 3 weken aan de beurt.
Hoe dan??? als het spoed is
Michael Klink
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het telefoonnummer van ABN AMRO Spijkenisse ver te zoeken, daar ben ik niet tevreden over.
Ook als je al in 2015 je nieuwe adres heb doorgegeven, sturen ze gerust mijn post op het oude adres. Ik stuur nog een brief om dit in orde te maken en dan zegt die mevrouw aan de lijn dat ik langs moet komen, maar waarom negeert ABN Amro mijn brieven om de post gewoon te sturen naar mijn nieuwe adres?
Jean
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Beloven service, maar zijn niet of nauwelijks bereikbaar nadat de bedragen binnen zijn. Volkomen onbetrouwbaar bedrijf, mooi weer aan de ingang daarna is de service over.
Marijke
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Probeer te bellen omdat ik mijn pasje kwijt ben en niet persoonlijk langs kan. Maar hele lange wachttijden en bovendien ook nog betalen 10cent per minuut!!
Vind dat tegenwooordig de belservice voor klanten gewoon gratis moet zijn!! Het minste dat een bankinstelling kan doen om tenminste klanten te behouden. Ik vind het eigenlijk schandalig dat je voor klachten etc. ook nog moet dokken om dit door te geven.