Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ABN AMRO Oud-Beijerland

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Langeweg 11
3261 LJ Oud-Beijerland
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Hulpdienst
    Toon telefoonnummer
  • Creditcard
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice buitenland
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice 2
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 17:00
    Dinsdag
    09:00 - 17:00
    Woensdag
    09:00 - 17:00
    Donderdag
    09:00 - 17:00
    Vrijdag
    09:00 - 17:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over ABN AMRO in Oud-Beijerland

Bankbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ABN AMRO in Oud-Beijerland

Onze bezoekers over ABN AMRO in Oud-Beijerland

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.6/10
    (50 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    11%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (25 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (14 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.7/10
    (11 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over ABN AMRO in Oud-Beijerland

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede morgen,
Opgave openingstijden klopt niet! Telefonisch niet bereikbaar op directe manier! Kom voor gesloten deuren!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik vind de bereikbaarheid enorm onvoldoende en zeer klantonvriendelijk. Elke eenvoudige vraag moet via een 0900 nummer, waardoor mijn kosten hoog en mijn wachttijden lang zijn en de hulp anoniem is en ik elke keer weer mijn specifieke situatie uit moet leggen. Ik snap niet dat elk kantoor niet een eigen telefoonnummer heeft en iemand heeft om de eigen klanten te helpen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Moet voor de meest lullige dingen 15 km rijden om het voor elkaar te krijgen en dit is nog niet alles, want de wijziging kan volgens de bank alleen in twee fasen worden doorgevoerd; dus nog maar eens 15 km (in totaal dus 60 km (30 km heen en 30 km terug) en dit terwijl de situatie vanaf het eerste bezoek al bekend is.
Ook moest bij mijn eerste bezoek een kopie van mijn identificatiekaart worden gemaakt, wat, voor zover ik weet, wettelijk niet is toegestaan.
Al met al vraag ik me af, wat het bankwezen in Nederland nog aan service te bieden heeft;
ik vind het in ieder geval dramatisch.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn 'eigen' kantoor is telefonisch niet bereikbaar en de wachttijd om een adviseur te spreken is 11 minuten. Goed willen helpen vertelt het bandje. Nou, op deze manier zeker. Plaats van elk kantoor een telefoonnummer op de site en neem een telefoniste in dienst, dat werkte vroeger zo veel beter. Ben zeer ontevreden, heb namelijk een heel korte vraag waar ik snel antwoord op wil en zeker geen elf minuten op moet wachten.