Onze bezoekers over Pathé in Eindhoven
Reviews over Pathé in Eindhoven
Ik probeer nu al dagen iemand van pathé Eindhoven te spreken, en nee de vraag staat nergens. Ik wil iemand persoonlijk iets vragen, ik ben iets verloren. Waarom kan ik niet bellen??
In de bioscoop een tasje laten liggen. Kun je Pathé Eindhoven zelf niet bereiken. Dus een algemeen nummer. Die mag geen telefoonnummer van de bioscoop geven. Over n aantal dagen zou misschien alle lost and found voorwerpen op 1 algemene website kunnen komen te staan. Advies van de medewerkster: ik zou terug gaan naar de bioscoop (ja joh, 20 min met de trein die geld kost of 30 min met de auto waar parkeren zo'n 5 euro per half uur kost)
Slecht bereikbaar! Gestandaardiseerde FAQ's waar de persoonlijke en specifieke vragen geen ruimte krijgen. Dure 0900 lijn waar je niks aan hebt. Ik spreek liever iemand om echt "contact" met het bedrijf te hebben: lees "contact & beleving" richting je klanten!
Vervelend dat mijn vraag niet gesteld kan worden aan een medewerkster. Je kunt je vraag alleen via een algemeen keuzemenu stellen en mijn vraag is daar niet bij. Ik ben dus niet geholpen, heel vervelend.
Niet telefonisch bereikbaar voor algemene vragen
Enkel een computer beschikbaar om mee te praten aan de telefoon. Mijn vraag staat niet in het keuzemenu. Erg vervelend dat het niet mogelijk is om een medewerker te spreken. Ik ga op zoek naar een andere bioscoop!
Te belachelijk voor woorden krijg alleen een computer aan de telefoon ... vraag nog niet beantwoord en dat voor 80 cent per minuut .. inmiddels 4 euro kwijt ...en heb nog geen antwoord op mijn vraag
Ik vind het heel vervelend dat ik pathe telefonisch niet kan bereiken voor een vraag.
Als de vraag niet in het keuze menu past wil ik graag een medewerker spreken.
Gerelateerde bedrijven Pathé Eindhoven
- 1
- 2