Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Specsavers Hoofdkantoor Huizen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Huizermaatweg 320-322
1276 LJ Huizen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 17:30
    Dinsdag
    09:00 - 17:30
    Woensdag
    09:00 - 17:30
    Donderdag
    09:00 - 17:30
    Vrijdag
    09:00 - 17:30
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

Het oprichten van, deelnemen in- en het bestuur voeren over- en de financiering van andere vennootschappen en ondernemingen; het verlenen van diensten aan andere vennootschappen en ondernemingen; het verkrijgen, beheren, exploiteren en vervreemden van aandelen en effecten, roerende en onroerende zaken en andere vermogensbestanddelen; het verrichten van industriële, financiële en commerciële activiteiten

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

Onze bezoekers over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.6/10
    (369 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    31%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.2/10
    (163 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.5/10
    (113 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.4/10
    (93 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Word dood ziek van jullie radioreclame.
Pas dit eens aan!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Speczeurders met die verschrikkelijk reutelende radioreclame. Stop daar nu eens mee 30x per dag!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht bereikbaar via telefoon en geen enkele zaak heeft een e-mail adres voor vragen en contactformulier werkt niet. Brief verzonden ivm klacht. Geen enkele reactie. Zeer slecht!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Eindelijk na een half jaar passen en meten ,totaal 3 keer andere gehoorapp., kan ik mensen en tv verstaan. Ik vraag waarom kon je mij niet gelijk deze gehoorapp. geven? Antwoord was, niet iedereen hoort het zelfde. Pardon, je hebt toch een verslag gekregen van de KNO arts.
Je weet toch dat mijn gehoor ongelijk is. Werd tussendoor door een collega geholpen, dat was dan 1 keer en nooit meer. Werd voor mijn gevoel bedreigd over de betaling die ik volgens hem moest doen, terwijl de apparaten een omruiling was doordat ik verkeerde apparaten had gekregen.
Maar ach, ik was bij Specsavers. Kreeg de nota en nog 3 uitdraaien uit de pc. aan weerszijde grote zwarte vlekken. Wat een aanfluiting. Niet normaal om zoiets aan je klant te geven..
Ga nooit meer naar dit bedrijf
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos bedrijf. Nooit heen gaan
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Verschrikkelijke service. Komen afspraken niet na. Klachten worden afgehandeld door de medewerker waar de klacht over gaat en ze DWINGEN oudere tot tekenen van formulieren die zij NIET begrijpen. Boeven bende waar je mt geen mogelijkheid mee in contact komt als je klachten hebt over onjuiste bejegening. Brenda van vestiging in Utrecht, de zogenaamde audicien is zelfs in staat om klanten bijna fysiek te benaderen waaardoor mevrouw zich genoodzaakt voelde om te tekenen. Walgelijke werkwijze de audiciens van specsavers
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Website ligt er uit, en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben een radio 4 luisteraar en wordt al ruim een jaar gestalkt door jullie bedrijf door middel van dagelijkse veelvuldig uitgezonden radiospotjes. Ik ben toevallig ook nog klant van jullie maar vermoed dat ik uit frustratie binnenkort naar een andere brillenzaak ga. Elke dag moet ik horen over jullie bijna onzichtbare hoortoestellen. Ten eerste ben ik nog lang niet doof en ten tweede is de uitzendingsfrequentie veel te hoog want ik wist het al na 3 of 4 radiospotjes en na anderhalf jaar staat bij mij de teller op minstens duizend keer hetzelfde of soortgelijk spotje. ik wil niet meer. Stop ermee!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
In Hengelo in maart dit jaar snel en klantvriendelijk geholpen. Nu ben ik weer in Nederland, ik woon in Suriname, en mijn ene gehoorapparaatje werkt niet meer. Mijn andere moet beter afgesteld worden en die niet werkt moet het natuurlijk gewoon weer doen. In Maart was er ook geen tijd om dit te laten doen vanwege terugkeer naar Suriname. Ik ben meteen 2 december naar Specsavers in Hoorn gegaan om te vragen of de apparaatjes alsnog afhesteld konden worden. Dat wordt Januari mevrouw was het antwoord. Ook na mijn uitleg dat ik maar kort in Nederland ben, vlieg 17 december terug, vanwege een sterfgeval werd schouder ophalend gereageerd. Naar nu blijkt 1500,00 Euro in de put gegooid. Hengelo chapeu, de behandeling in Hoorn is een dieptepunt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Graag een dikke duim omhoog voor het personeel van het filiaal te Krimpen aan den IJssel. Ons zoontje van 4 jaar draagt sinds eind vorig jaar een bril. Hij onderzoekt graag hoe dingen werken, zo ook zijn brillen 1+1 gratis :-). Menig maal heeft hij het pootje danwel omgebogen of in zijn handen gehad. En bij elke keer dat we binnenstapten werd de bril gemaakt of zelfs voorzien van nieuwe brilglazen. De service is zelfs zo top dat hij onlangs een nieuw montuurtje kreeg omdat de bril niet meer in de collectie zat. Nogmaals dank en ik raad jullie zeker aan bij ons in de innercircle.