Vul hier in wat u zoekt

Specsavers Hoofdkantoor Huizen

Huizermaatweg 320-322 1276LJ Huizen
  • Klantenservice:
    Telefoonnummer:
    Faxnummer:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (90 ct/min)
  • Doorverbind code:
  • Website:

Informatie over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

Het oprichten van, deelnemen in- en het bestuur voeren over- en de financiering van andere vennootschappen en ondernemingen; het verlenen van diensten aan andere vennootschappen en ondernemingen; het verkrijgen, beheren, exploiteren en vervreemden van aandelen en effecten, roerende en onroerende zaken en andere vermogensbestanddelen; het verrichten van industriële, financiële en commerciële activiteiten

Onze bezoekers over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

  • Telefonische bereikbaarheid:
    33%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    3.3
    116 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3.6
    79 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    4.5
    66 beoordelingen
  • Totaal:
    3.7
    261 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen


1 review
8
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Graag een dikke duim omhoog voor het personeel van het filiaal te Krimpen aan den IJssel. Ons zoontje van 4 jaar draagt sinds eind vorig jaar een bril. Hij onderzoekt graag hoe dingen werken, zo ook zijn brillen 1+1 gratis :-). Menig maal heeft hij het pootje danwel omgebogen of in zijn handen gehad. En bij elke keer dat we binnenstapten werd de bril gemaakt of zelfs voorzien van nieuwe brilglazen. De service is zelfs zo top dat hij onlangs een nieuw montuurtje kreeg omdat de bril niet meer in de collectie zat. Nogmaals dank en ik raad jullie zeker aan bij ons in de innercircle.


1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik kwam voor een computerbril en wilde echt verder geen gezeur over nieuwe lenzen of ingewikkeld gedoe. Dankzij enorm klantvriendelijke, professionele, geduldige behandeling zoo goed geholpen. Uiteindelijk multifocale lenzen en perfecte bril. Zeer professioneel en aardig bij het filiaal aan de zwart janstraat. Top!!! Professioneel en zeer vriendelijk personeel!


1 review
4.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ben al jaren een tevreden client. Vandaag twee nieuwe brillen gehaald, maar was niet prettig door de bediening, werd amper geluisterd alles ging in een razend tempo ik was met 10 minuten al weer buiten. Het was kort en heftig en heel bits door degeen die mij hielp
Een bril zit niet lekker maar er werd niet eens geluisterd, ja u moet nog betalen en weg was ze alweer. Ik ga daar dus niet meer naar toe, zij was totaal niet klant vriendelijk.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Heb bril gekocht bij Specsavers Purmerend. Was verkeerd opgemeten. Kreeg een andere bril. Ook verkeerd opgemeten. Loop daar nu al 2 jaar mee rond. Bij oogarts geweest en die zegt de glazen zijn verkeerd ingeslepen. Lekker dan.


1 review
3.3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Helaas wat ik niet begrijp Uw hoofdkantoor is niet bereikbaar . Het tel.nummer is steeds in gesprek, ik vind dit een kwalijke zaak, zeker als je niet tevreden bent . De boosheid neemt alleen maar toe. Dit is geen schoonheidsprijs. . Wat is de service van uw bedrijf als je binnen 2 jaar nieuwe glazen moet en bij CZ verzekert bent ? Jammer alleen maar de korting en een montuur van eigen merk en dan het neus stukje ontbreekt na een dag aan prullen wordt mij verteld al kom je 10 x terug het moet goed zijn . Alleen als dan de opticient niet aanwezig is . Moet ik het er mee doen en kan na 2 dagen weer terug en dan blijkt de meting niet goed.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

We zijn als bestaande klant bij de winkel in Sneek geweest, om lenzen voor mijn zoon. Die moesten ze bestellen en vervolgens bellen ze voor het maken van een afspraak. Wij, als ouders, waren niet thuis en er wordt een afspraak gemaakt met mijn zoon van dertien. Deze haalt 11.20 uur en 11.40 uur door elkaar,. We stappen om 11.30 uur de winkel binnen en krijgen te horen, dat we niet meer geholpen kunnen worden. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden. Het feit, dat ik vrij moet nemen voor mijn werk wordt simpel aan de kant gezet en heeft men geen boodschap aan. De agenda is belangrijker, dan het tevreden stellen van een vaste klant. Een minderjarige aan zijn vergissing ophangen, terwijl je deze niet deze verantwoordelijkheid mag geven. Ook hoofdkantoor verschuilt zich in deze ook achter de werkzaamheid van de agenda. Met een zeer ontevreden gevoel achterblijvende als klant van specssavers, met als gevolg, dat ik in overweging neem, om naar een andere winkel over te stappen.


1 review
2.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Heb 4,5 jaar geleden hoorapparaten aangeschaft. Zou gratis batterijen krijgen gedurende de 5 jaar van garantie. Toezegging gekregen van hoofdkantoor. Door hr.Swinkels in Eindhoven, werkzaam alss zzp-er , dus niet in dienst van Specsaversnteruggedraaid. Niets aan te doen. Verschillende keren toestel defect en duurde steeds zeker3 weken voordat reparatie terug was. Nu weer defect en wordt gesteld dat de kosten voor mij 150,00 euro zijn terwijl hr. swinkels zelf heeft getracht het apparaat te repareren. Krijg het zonder betaling niet terug en discussie kan pas vervolgen na zijn vakante over ca.2 of 3 weken. Gevolg. Zit nu al 2 weken met een apparaat en het zal nog wel evenduren. Garantievoorwaarden is echter 5 jaar.


1 review
4
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Het is inderdaad meer kwantiteit dan kwaliteit, ook als je al klant bent sinds 2005 en verhuisd. Ik ben naar het filiaal in Hengelo gegaan en wilde graag lenzen en kreeg er een paar op proef mee. Heb deze een week gedragen, beviel niet, dus weer terug. Oogmeting gedaan en nieuwe proef lenzen besteld. Heb daar meer dan drie weken op moeten wachten, voordat ik een telefoontje kreeg dat ze weer klaar lagen. Daar aangekomen, werd me verteld dat ik deze proef lenzen moest betalen, ongelofelijk. Met het risico dat ze weer niet goed zouden zijn, was iets met cilinderaanpassing. Chef erbij gehaald, van boven deze zei me dat ze inderdaad betaald moesten worden. Ik heb gezegd dat het een zeer slechte service was en dat ik zeer teleurgesteld was in de hele gang van zaken. Ze keek me niet eens aan, toen ze zei: "nou, da's dan jammer he".


1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Goede service!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik zal nooit iets bij spacsavers kopen omdat ze onzakelijk personeel hebben die hun eigen auto,s [3 stuks] in Roden pal voor de deur parkeren zo dat er geen klant kan staan.
Kan je nog zo veel aan reclame uit geven het gaat niet werken als je het personeel niet beter begeleid.

Gerelateerde bedrijven Specsavers Hoofdkantoor Huizen