Vul hier in wat u zoekt

Onze bezoekers over Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer

  • Telefonische bereikbaarheid:
    10%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2.6
    145 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    2.6
    92 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3.8
    85 beoordelingen
  • Totaal:
    2.9
    322 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Leen bakker Hoofdkantoor in Raamsdonksveer


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Zondag karpet besteld dinsdag opgehaald,later in die week zaterdag zijn ze 15% korting. Wegens omstandigheden dat ik in het ziekenhuis lag niet de mogelijkheid gekregen om het verschil in prijs terug te krijgen. Vind dat gewoon waardeloos van zo'n groot bedrijf.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Vinyl gekocht en ik en de kids krijgen er hoofdpijn van, vooral voor de kinderen is het niet uit te houden. Leenbakker doet moeilijk om geld terug te geven of te ruilen tegen hetzelfde prijs. Vermoedens is dat andere vinyl van diezelfde klasse ook stankoverlast hebben, chemische geur.


1 review
4.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Superslechte service. Als je op een bungalowpark woont kan je bij Leen Bakker niet terecht. Ik wilde 2 banken kopen ( 1000,00 ) euro, leuk bedrag toch ? Maar ik woon in een bungalowpark. Daar wordt niet geleverd ! Ik ben 70 jaar, zien jullie mij met 2 banken op mijn nek 2 km naar huis lopen ? Superslechte service dus.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Waardeloze service van leenbakker! Je koopt een bank de 1e is stuk! Krijg je nieuwe. Binnen 3 maand vol met haakjes! Doorgezakt. En jullie doen er helemaal niets aan! Ik heb gevraagd of er snel haakjes in kwamen nee absoluut niet mevrouw. En nu wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Met andere woorden. Koop je een bank bij de leenbakker moet je elk jaar een nieuwe kopen en je kan er gewoon in stikken!


1 review
4.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Als een "klacht"wordt ingediend bij de klantenservice verwacht ik dat hierop anders wordt gereageerd dan: "dan moet u zich in verbinding stellen met de winkel".
Het betreft hier de prijs voor een product en ik mag toch aannemen dat deze in het hoofdkantoor worden vastgesteld, mede dat in twee vestigingen dezelfde prijs wordt aangeboden.


1 review
2.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Slecht te bereiken. Als je iemand aan de lijn krijg zijn ze arrogant, willen een klacht niet eens aanhoren houden zich aan hun eigen bepaling zonder je aan te horen. De telefonisten doen of ze de directeur zelf zijn als je naar hun naam vraag geven ze hem niet
een meerdere (teamleider) geven ze niet aan de telefoon met de mededeling dat die je tocht niet te woord staat. Antwoord na 5 werkdagen vergeet het maar.
Dat is de klantenservice van Leenbakker

j.vroegop.


1 review
2.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik heb via hun website wat besteld. Wellicht was het beter om naar hun winkel te gaan? Ik heb ervoor gekozen om ze te laten bezorgen. Nu kreeg ik ineens te horen gekregen dat het van, binnen 5 werkdagen levertijd nu ineens het niet kan. Ik moet een nieuwe datum prikken. Dat kan gebeuren, prima, maar dan wil ik bellen naar de klantenservice vier keer op verschillende tijden in de week om té lang aan de lijn te hangen. Nu heb ik uiteindelijk 30 minuten aan de lijn gehangen. Om een gesprek van een minuut te hebben.
Dit is de eerste en laatste keer voor mij om bij hen te bestellen. Nooit meer.


1 review
2.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wij hebben een jaar geleden een bank gekocht en nu is die van binnen doorgezakt. We hebben hier een klacht over gedaan via e-mail en daarbij foto's opgestuurd van de bank naar het filiaal in Geleen. Ze hadden gezegd dat we moeten wachten op een antwoord van het hoofdkantoor. Het is nu al vijf weken geleden en we hebben nog steeds niks gehoord, terwijl de bank erger wordt en niet meer lekker zit. Als ik dan vervolgens wil bellen wordt de oproep beëindigd?


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Verkeerd bed aan gesmeerd voor een zieke man die 24 uur op bed ligt.
Matras al door binnen 3 maanden ..... krijg geen nieuwe matras en had garantie tot aan de deur! Word geadviseerd om met de kapotte matras naar de winkel te komen en maar een nieuwe te kopen bij ze!!! Niemand die geweest is om te kijken hoe ver hij door gezakt is en niemand die wat doet om het probleem te verhelpen!!!!

SHANDALIG HEB JE EEN BED VAN 500 EURO STAAN WAAR MENEER NIET MEER OP KAN SLAPEN!!!!!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Product valt bij het in elkaar zetten al uit elkaar, maar ze willen het niet terugnemen omdat het niet meer te verkopen is. Tja en ik moet met een kapot product blijven zitten? NOOIT MEER LEEN BAKKER!

Gerelateerde bedrijven Leen bakker Hoofdkantoor Raamsdonksveer