Vanmorgen wilden wij een door ons besteld hoofdbord afhalen. Wij kwamen als tweede de winkel binnen. Één medewerker ging een sollicitante te woord staan en zei ons dat we meteen geholpen zouden worden.
Het echtpaar vóór ons had een bestelling die nogal wat tijd in beslag nam. Wij stonden te wachten. De andere medewerker ging stoelen en tafels buiten zetten en ik dacht dat moet misschien eerst gebeuren.
Toen kwam een ander echtpaar de winkel binnen en de medewerker pakte stoelen voor hen om te bekijken. Ik dacht: logisch dan kan hij verder met buitenzetten. In de veronderstelling dat er maar één kassa open was bleven wij wachten. Toen hij in de winkel terug kwam ging hij verder met helpen van deze nieuwe klanten en ging met hen afrekenen.
Wij stonden inmiddels 20 minuten te wachten. Toen ik daarover een opmerking maakte ging hij gewoon verder met de nieuwe klanten en zei: "ik dacht dat u op mevrouw wachtte". Welke mevrouw? Ik ben toen kwaad de winkel uitgelopen en heb gezegd dat ik het hoofdbord niet meer hoefde te hebben. Hij zei: "dan ga je toch".
Ik heb gevraagd of hij wilde noteren dat wij het hoofdbord niet meer wilden hebben en hij zei toe dit te doen. Had hij niet even kunnen vragen: "waar wacht u op?", of "kan ik u helpen?"