Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

JYSK Zoetermeer

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Coppeliaschouw 10
2726 JA Zoetermeer
Schrijf review
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    11:00 - 18:00
    Dinsdag
    10:00 - 18:00
    Woensdag
    10:00 - 18:00
    Donderdag
    10:00 - 18:00
    Vrijdag
    10:00 - 21:00
    Zaterdag
    09:00 - 17:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over JYSK in Zoetermeer

Woonwinkel in wonen-baden-slapen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van JYSK in Zoetermeer

Onze bezoekers over JYSK in Zoetermeer

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.6/10
    (8 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.8/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over JYSK in Zoetermeer

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vanmorgen wilden wij een door ons besteld hoofdbord afhalen. Wij kwamen als tweede de winkel binnen. Één medewerker ging een sollicitante te woord staan en zei ons dat we meteen geholpen zouden worden.

Het echtpaar vóór ons had een bestelling die nogal wat tijd in beslag nam. Wij stonden te wachten. De andere medewerker ging stoelen en tafels buiten zetten en ik dacht dat moet misschien eerst gebeuren.

Toen kwam een ander echtpaar de winkel binnen en de medewerker pakte stoelen voor hen om te bekijken. Ik dacht: logisch dan kan hij verder met buitenzetten. In de veronderstelling dat er maar één kassa open was bleven wij wachten. Toen hij in de winkel terug kwam ging hij verder met helpen van deze nieuwe klanten en ging met hen afrekenen.

Wij stonden inmiddels 20 minuten te wachten. Toen ik daarover een opmerking maakte ging hij gewoon verder met de nieuwe klanten en zei: "ik dacht dat u op mevrouw wachtte". Welke mevrouw? Ik ben toen kwaad de winkel uitgelopen en heb gezegd dat ik het hoofdbord niet meer hoefde te hebben. Hij zei: "dan ga je toch".

Ik heb gevraagd of hij wilde noteren dat wij het hoofdbord niet meer wilden hebben en hij zei toe dit te doen. Had hij niet even kunnen vragen: "waar wacht u op?", of "kan ik u helpen?"