Verschrikkelijk om telefonisch contact mee op te nemen.
Computergestuurde bandje verwijst je naar chats en site terwijl je iemand telefonisch wilt spreken.
Wanneer je keywords inspreekt voor hulp herkent het systeem die niet en kan je opnieuw bellen.
Echt super vervelend.
Wij werkend volk betalen ons scheel (ook aan de bank) en krijgen dan een AI aan de lijn die nog niet s fatsoenlijk werkt.
Tip: Zoek een andere bank!
Rob D.
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Verdwaald in de wereld van hypotheek verhoging. Sedert 29 november 2021 loop ik in een cirkel rond van vragen en papieren en papieren en vragen. Alles per mail dagen zo niet weken wachten op bericht of terug koppeling. Het zou allemaal binnen twee weken zijn geregeld. Ik ben nu iets meer als twee maanden bezig. Vandaag begin ik weer opnieuw aan mijn twee weken. waaaaaaaardeloos.
Michel
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
verdwaald als zakelijke klant in de digitale carroussel, weken moeten wachten om een zakelijke rekening op een andere bestuurder over te zetten. hopeloos