Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

T-Mobile Shop Venlo

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Vleesstraat 21
5911 JC Venlo
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice (geen klant)
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    13:00 - 18:00
    Dinsdag
    10:00 - 18:00
    Woensdag
    10:00 - 18:00
    Donderdag
    10:00 - 21:00
    Vrijdag
    10:00 - 18:00
    Zaterdag
    10:00 - 17:00
    Zondag
    13:00 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over T-Mobile Shop in Venlo

Het exploiteren van een verkoop- en servicepunt voor mobiele telecommuicatie, waaronder begrepen het leveren van hiermee verwante producten en diensten

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van T-Mobile Shop in Venlo

Onze bezoekers over T-Mobile Shop in Venlo

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.4/10
    (88 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    5%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (40 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.2/10
    (27 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.5/10
    (21 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over T-Mobile Shop in Venlo

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vakkundig en vriendelijke personeelsleden!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik gaf een verhuizing door. Je hebt 1 maand opzegtermijn. 1 week na mijn opzegging werd internet afgesloten. Ik bellen..bleek..ze hadden een fout gemaakt..en al afgesloten. 1 maand te vroeg dus.terwijl ik juist internet hard nodig heb nu met de op komst zijnde verhuizing.
We kunnen er niets meer aan doen..zei de dame aan de telefoon. U kunt zich weer opnieuw aanmelden als klant. Dan heeft u over 2 weken een nieuwe modem en internet. O ja...dan zit u natuurlijk wel met het opzeggen..want u heeft 1 maand opzegtermijn. Grrr...

Zij maken een fout. En zeggen niets te kunnen doen. Niet mogelijk om een manager of baas te spreken hierover. U kunt opnieuw terugbellen..masr dan krijgt U hetzelfde antwoord.
Moet niet gekker worden..
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jammer dat het personeel in de winkel steeds wisselt maar ze zijn allemaal hulpzaam, leer punt is het verzorgen van continuïteit in het personeelsbestand.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wat een slecht bedrijf zijn jullie, mijn telefoon is al dagen afgesloten door een zogenaamde betalingsachterstand terwijl ik al 2 x de rekening heb betaald. Jullie zin nergens telefonisch te bereiken, noem dat maar klantenservice. En ja ik ben behoorlijk boos. Ik wil graag dat er contact wordt opgenomen!