Vul hier in wat u zoekt

Sixt Rotterdam

Weena 10 3012CM Rotterdam
  • Schade melden:
  • Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
  • Doorverbind code:
  • Reserveren:
  • Faxnummer:
  • Telefoonnummer:
  • Website:
  • Gespreksopname:

    U ontvangt na het gesprek een bericht waarmee u het gesprek kunt terugluisteren voor €1

    • Gebruik de opname enkel voor prive doeleinde of vermeld dat dit gesprek wordt opgenomen
    • U kunt de gespreksopname ook downloaden voor €2,99
    • Na het gesprek ontvangt u een bericht op uw telefoon voor meer informatie

Informatie over Sixt in Rotterdam

Autoverhuur

Onze bezoekers over Sixt in Rotterdam

  • Telefonische bereikbaarheid:
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    3,6
    5 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    2,8
    5 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    5,6
    3 beoordelingen
  • Totaal:
    4
    13 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Sixt in Rotterdam


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wij hebben de auto met blikschade teruggebracht omdat wij de vangrail geschampt hadden. Gelukkig geen blessures, alleen blikschade. Tja, wel krassen van voor tot achter, dus eigen risico foetsie. Terecht, dat is onze keuze geweest.

SIXT heeft ons later een oor proberen aan te naaien door te zeggen dat de auto niet verzekerd zou zijn geweest (ondanks de door ons afgesloten verzekering !!!!!) omdat wij de politie er niet bij gehaald hadden. Of wij even de 6.000,- euro schade wilden betalen. Zo niet dan zouden we in een systeem (ELENA systeem van de BOVAG) komen zodat we nooit meer ergens een auto zouden kunnen huren. En om het nog erger te maken werden we meteen beschuldigd van "doorrijden na een ongeval" alsmede van een "vluchtmisdrijf". Het is bedreiging en bangmakerij van de hoogste plank doorspekt met valse beschuldigingen. Het wordt overigens gedaan door meneer Jeroen Snoek van de Schade-afdeling in Hoofddorp.

Het is dat wij sterk in onze schoenen staan, maar ik denk dat de meeste mensen onder druk van de juridische afdeling van een bedrijf als SIXT en de door SIXT gestuurde deurwaarders wel tot betaling over zouden gaan. Of, op z'n minst zouden happen in de snel voorgelegde betalingsregeling.

Wij hebben van begin tot eind gezegd dat een rechter uitspraak mag doen als zij (SIXT) denken dat ze in hun recht staan. Uiteindelijk hebben ze de gang naar de rechter natuurlijk nooit gemaakt. Ze wisten van begin af aan natuurlijk al dat ze geen poot hadden om op te staan.

NOOIT MEER SIXT, dankzij Jeroen Snoek van de Schade-afdeling te Hoofddorp.

PS:
Het ELENA systeem is door de BOVAG in het leven geroepen om autoverhuurder de mogelijkheid te bieden elkaar te informeren over autodieven, wanbetalers en ander gespuis. Het is niet bedoeld om SIXT een instrument in handen te geven om klanten onder druk te zetten om één of andere (onterechte en ongegronde) vordering te laten betalen.

Gerelateerde bedrijven Sixt Rotterdam