Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Fletcher Hotels Hoofdkantoor Nieuwegein

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Buizerdlaan 2
3435 SB Nieuwegein
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Website

Informatie over Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

Exploitatie van hotels, restaurants en zalen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

Onze bezoekers over Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4/10
    (258 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    23%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.8/10
    (115 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.9/10
    (78 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.6/10
    (65 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Telefonisch niet te bereiken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geboekt op naam van Doesburg 4 pers.
Datum 16-17 en 18 juni.

Voor 4 sterren een afgang.
Vieze vloerbedekking.
Spetters op de deur
Geen koelkast op de kamer
Geen koel bier
Prijsverhoging plus minus 400 euro belachelijk
Chaos in de keuken.hebben minimaal twee uur gewacht op diner.

Indien nodig foto,s voorradig van vieze kamer,

Personeel deed zijn best.

Karel kremers
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Valt niet tegen. Geen al te lange tijd in de wacht. complimenten.
O ja. Een mooi niet te hard muziek in de wacht. Bijna een gevoel van: ik ga ze elke dag bellen voor het muziekje.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
telefonisch contact gehad wachttijd duurde 10min daarna werd ik goed en fijn geholpen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel slecht bereikbaar een week geleden meer dan 20 min. inde wacht gestaan
toe maar opgehangen
Ik had nog niemand aan de lijn gehad.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Asociaal te woord gestaan door medewerker klantenservice. Langer dan een week geleden klacht ingediend en Fletcher laat niks van zich horen. Zo behandel je je gasten echt niet!! Grote schande Fletcher!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn man en ik hebben recent gelogeerd in de Grote Zwaan in De Lutte. We maakten gebruik van een actie van Uitjeskrant waarmee je met 2 personen kunt overnachten voor ?34,95. Je denkt 'leuk', maar pas nadat je de voucher hebt aangeschaft en je wil gaan reserveren, blijkt dat je een tientje per persoon moet bijbetalen als je in het weekend wil overnachten. Als je kiest voor een 4 sterren hotel dan komt er nog eens 5 euro p.p bij. Let op: deze actie is zonder ontbijt. Uiteindelijk betaal je net zoveel als een leuke B
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bij Fletcher Hoofdkantoor neemt men de telefoon niet aan.
Ik heb erg veel klachten over hotel Victoria in Hoenderloo.
Ten eerste heb ik het dubbele betaald ivm andere gasten.
Ten tweede : dit is geen hotel, maar een vervallen vakantiepark. Totaal uitgeleefd!
Ten derde: het personeel weet niet wat het betekent om klantvriendelijk te zijn. Bv in het restaurant vraag ik of ik kan reserveren voor de andere avonden in het restaurant om a la Carte te eten. Ze zeggen : zeker, maar je moet je reservatie via de receptie doen.
Ik ga naar de receptie en daar ontmoet ik een onvriendelijke vrouw die me meedeelt dat dit helemaal niet kan! ?Hier, neem een plattegrond en zoek het zelf maar uit!?
Niemand weet waarom bij mijn aankomst 100 ? extra van mijn kaart genomen is zonder mijn toestemming! De een zegt: wij doen dit altijd voor het geval iemand niet komt opdagen en eens we die gegevens hebben nemen we via Visa meteen een extra voorschot van 100 ?.
Maar ik had de totale som bij aankomst meteen voldaan !
Ten vierde : van Corona heeft men in Nederland blijkbaar nog niet gehoord: geen mondmaskertjes, geen fysieke afstand, enkel ontsmettingsgel op eigen initiatief!
Ten vijfde: je moet een bepaald uur voor je ontbijt reserveren . Ik heb voor 4 dagen om9 uur gereserveerd . Maar dan moetje een uur wachten op je ontbijt ! Wat heeft dat voor zin ?,,,

Nederlandse vrienden van mij hebben deze keten aangeraden.
Voor 110?/dag mag je toch al iets verwachten ? Ik schrok me dood toen ik de barak zag die mijn hotelkamer zou worden voor 4 dagen! Bovendien hoor je alles wat je buren naast en boven je doen en zeggen.
Ik heb al veel gereisd, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Ik ga eerst even bellen met Ter Borken in Drenthe of het daar ook zo erg is en ik ga zeker een review schrijven op tripadvisor !
U had beter uw telefoon aangenomen. U bent al niet beter dan het personeel hier .....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Werken niet mee aan een oplossing voor de werknemer. Zelfs een reactie versturen is al te veel werk. Communicatie 0
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Attent door e.e.a. uit te zoeken en mij terug te bellen.