-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wij zijn vandaag weggegaan bij deze dierenarts. Onlangs hebben wij onze jongste hond laten titeren (vaccicheck) vervolgens na drie weken maar eens contact opgenomen met hen, waar de titer uitslag bleef. Bleek het bloed en de titeropdracht gewoonweg kwijtgeraakt! Geen belletje, geen informatie, helemaal niks. Dan moesten we snel maar even opnieuw langskomen (20 minuten rijden voor ons), en dan gingen ze opnieuw bloed afnemen. Fijn voor de hond, binnen een maand opnieuw bloed afnemen, terwijl juist deze hond dat heel erg spannend en traumatisch vindt. Vandaag weer geen gegaan, krijgen we de telefoniste die bloed gaat afnemen ipv de dierenarts. Ik vertel haar dat ik haar wil meegegeven dat wij er niet blij mee zijn dat de hond voor tweede keer in een maand geprikt moet worden. Zij geeft aan dat ze allemaal mensen zijn, en dat zoiets kan gebeuren en dat het heel normaal is als bloed kwijtraakt… hierop zeg ik tegen haar dat als dat zo is, en dat als zij er zo over denken, wij wel naar een andere dierenarts gaan als het nog eens gebeurt. Vervolgens probeert de telefoniste mijn hond te prikken, naald gaat er 2 keer in, geen bloed, hond schreeuwt moord en brand, en zij loopt te prutsen om het nog een keer te proberen. Ik vraag aan haar of er geen dierenarts is om te prikken, waarop zij wegrent uit de spreekkamer. 10 minuten wachten, en dan komt er een dierenarts, welke begint over de consternatie die was ontstaan. Wij hadden geen idee waar ze het over had, maar ze vertelde dat deze telefoniste heel gevoelig was, en dat ze helemaal in tranen was door mijn houding. Ook gaf ze aan dat mijn houding niet klopte, en dat er nou eenmaal fouten worden gemaakt. Ik heb aangegeven dat ik het erger vond dat de hond zo overstuur was, dat er niets gezegd is waar de telefoniste zo overstuur van hoefde te raken, en dat ik ook niet gediend ben van erop aangesproken te worden door de dierenarts. Dit terwijl de dierenarts er zelf niet bij is geweest, en ze niet gehoord heeft wat er eigenlijk is gezegd, waardoor de telefoniste zo overstuur raakte. Ook gaf de dierenarts aan dat onze hond er “ook wel heel veel spektakel” van maakte om geprikt te worden…. Werkelijk, dat is notabele hun schuld!! Moeten ze hem maar niet twee keer in een maand laten komen door hun fout! Deze hond is nu eenmaal banger dan de andere die we hebben, maar eigenlijk zegt de dierenarts dat de hond zich maar aanstelt!! Nou dierenarts A7, jullie telefoniste stelt zich aan!! Dat noemt zich nou dierenarts, meer aandacht voor de assistentes dan voor de dieren. Ik zou hier nooit heen gaan, ik heb bij hun altijd het gevoel gehad dat de rekening voorop stond, dan het personeel, en daarna pas de dieren, waarom het eigenlijk gaat. Sinds vandaag weet ik dat dus zeker. Nooit heen gaan met je kostbare huisdier!
De dierenarts heeft geen idee hoe ze om moet gaan met klanten, dit is een kansloze praktijk met deze houding en mentaliteit.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Al vanaf het eerste telefonische contact tot en met behandeling een bijzonder vriendelijke benadering, duidelijke uitleg en communicatie en zorg voor onze hond. Nog niet eerder meegemaakt bij een dierenarts.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Mijn hond kwam daar voor foto's om te kijken of we konden fokken met haar. Liep perfect. Na het onderzoek nooit meer goed gelopen. Sprong rustig 1,5 meter hoog om een stok te pakken, kan nu de auto niet meer inklimmen uit zichzelf. Het enige wat ze erop te zeggen hebben is destijds, gaat vanzelf over, is nu eenmaal een vervelend onderzoek...6 weken later, hond is nog steeds slecht...Ga niet hierheen met een molluser voor foto's!!