Vul hier in wat u zoekt

Sauna Peize B.V.

Smeerveensedijk 4 9321XB Peize
  • Telefoonnummer:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (€ 0,90 cpm)
  • Doorverbind code:
  • Website:
  • Ontdek de scherpste prijs:

Bent u bedrijfseigenaar? Meld u gratis aan.

Onze bezoekers over Sauna Peize B.V.

  • Telefonische bereikbaarheid:
    6%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    3.4
    10 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3.4
    7 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    5.2
    5 beoordelingen
  • Totaal:
    3.8
    22 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Sauna Peize B.V. in


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Al jaren was voormalig Beauty Sauna Peize, nu SpaWell, onze lievelings sauna. Het was er gezellig, er was altijd wel ergens een plekje. Bedienend personeel was altijd vrolijk en opgewekt en ondanks dat het soms wat dringen was bij de opgietingen, alles ging altijd in goede harmonie en iedereen vond uiteindelijk altijd wel een plekje. Als het er dan wel eens "druk" was, was het gezellig druk.

Sinds de overname door de grote ?SpaWell? keten is de hele gezellige sfeer verdwenen. De inrichting is op sommige gebieden weliswaar verbeterd maar op andere vlakken weer ten koste van de oude gezellige huiselijkheid gegaan. Relaxruimte hebben plaats moeten maken voor ongemakkelijke en ongezellige eetstoelen en tafels om zo proberen meer gasten in het restaurant gedeelte te proppen.
De bediening in het ?restaurant? is van de vroegere, hooguit 5 minuutjes, opgelopen tot nu minstens 30 minuten, als je dan al bedient wordt en niet vroegtijdig de handdoek in de ring hebt gooit omdat je het wachten beu bent. Dan wil ik het nog niets eens hebben over de volle tafels met vieze borden, glazen en kopjes die door de hoge werkdruk van het bedienend personeel (die daar overigens volgens mij niets aan kunnen doen) nog niet opgeruimd zijn en daardoor een ranzig en slordige indruk achter laten in de inmiddels ongemakkelijke en ongezellige restaurant / voormalige lounge ruimte.

Ondanks dat we al wisten dat de sauna niet meer de sauna van een jaar gelden was, 4 januari 2018 toch maar weer besloten om een dagje sauna te doen.

Bij aankomst was de parkeerplaats al afgeladen en stonden auto?s al dubbel geparkeerd. Waren voetpadden al ingenomen door auto?s en begonnen de drassige bermen van de toegang? s weg naar de accommodatie ook al vol gezet te worden met parkerende auto?s.
Mijn partner en ik wilde toen al eigenlijk al omdraaien maar aangezien we een dag van te voren geboekt hadden en deze boeking direct afgerekend moest worden zonder terug gave van geld bij annulering waren we min of meer gedwongen om toch ook maar in de berm te parkeren en gelaten af te wachten of we nog iets van waar konden krijgen voor ons reeds betaalde entree geld.

Ik begrijp dat men geld wil verdienen, maar als men bij de balie al in de gaten krijgt dat het maximale aantal bezoekers al binnen is, getuigt het dan niet van goed management om nieuwe bezoekers niet gewoon te informeren dat het al bom vol is en ze de optie te geven om op een ander moment terug te komen en bij reeds betaalde entree geld men b.v. een nieuwe entree voucher te geven of iets in die trant om zo de kwaliteit van een bezoek te waarborgen?

Wij zijn wel geteld anderhalf uur binnen geweest. Ook wij moesten samen nu 1 kluisje delen waar we onze kleding in moesten proppen. ALLE wc?s waren bezet (ja, we zijn het hele complex doorgelopen op zoek naar een vrije toilet)
Het Turkse stoombad rook muffig alsof de stoom afkomstig was van rioolwater.
De Zoutkristal sauna was niet warm.
Het zwembad overvol.
De opgieting hebben we gelaten voor wat het was want de rij voor de deur deed mij denken aan de overvolle parkeerplaats voor het complext waarbij iedereen nors zijn of haar verworven plekje zat te verdedigen met duwen en trekken.
We hadden geluk dat er plek vrij kwam in het bubbel bad dat deze keer wel eens op tempratuur was. (Het enigste lichtpuntje van de hele ervaringen)
Tijdens het bubbelen toch maar besloten om na de lunch ons bezoek vroegtijdig af te breken ivm de enorme drukte.
In de ?lounche/huiskamer? deel aangekomen nergens een zit plaats te vinden dus noodgedwongen plaats moeten nemen in het voormalige lounche deel wat nu bij het restaurant getrokken is met ongemakkelijke en ongezellige, overvolle en vieze tafels en stoelen. Nadat we 30 minuten hebben zitten wachten om bedient te worden zijn we zonder eten of drinken maar weer weg te gaan om bij het inleveren van het polsbandje tegen een oude norse dame te moeten aankijken die meedeelde dat we even geduld moesten hebben omdat ze net haar mond leeg aan het eten was.
Bij mij was dit de druppel en heeft ons doen besluiten om na 10 jaar trouw te zijn geweest als vaste klant nu ons heil te moeten gaan zoeken in een ander gastvrij en gezellige sauna complex.

Doodzonde dat de oude kwaliteit nu ten koste is gegaan van de kwantiteit.

Het blijft een prachtige sauna maar de lol is er helemaal af als je niet kunt genieten in redelijke rust.

Gerelateerde bedrijven Sauna Peize B.V.