Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Allinq Networks B.V. Harderwijk

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Fahrenheitstraat 27
3846 BM Harderwijk
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Allinq Networks B.V. in Harderwijk

1. Het aannemingsbedrijf op het gebied van de grond-, water- en wegenbouw. 2. Het aannemen en uitvoeren van kabellegwerken op het gebied van de telecommunicatie en centrale antenne inrichtingen. 3. Het adviseren, ontwerpen, aanleggen, wijzigen, onderhouden en bedrijfsvaardig opleveren van beveiligingsinstallaties en datacommunicatie netwerken en de levering van de daarbijbehorende randapparatuur in de ruimste zin des woords. 4. Het adviseren, ontwerpen, aanleggen, wijzigen, onderhouden en bedrijfsvaardig opleveren van elektrische installaties (het elektrotechnisch installateursbedrijf.)

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Allinq Networks B.V.  in Harderwijk

Onze bezoekers over Allinq Networks B.V. in Harderwijk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.1/10
    (30 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.7/10
    (14 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.5/10
    (8 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.5/10
    (8 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Allinq Networks B.V. in Harderwijk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
een 2 omdat geen 0 kon kiezen, maar wat een waardeloos bedrijf, de klantenservice wil niks en kan niks, er worden beloftes gemaakt maar deze komen ze niet na.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Komen afspraken niet na!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sinds 18 augustus 2022 werkt mijn internet en tv niet meer.
Na melding bij KPN kwam monteur op 23 augustus, het lag aan de glasvezelkabel, hij kon dat niet repareren maar informeert KPN netwerk. Ik zal worden benaderd door aannemer Allinq die voor KPN netwerk werkt.
24 augustus komt firma jonker monteur om glasvezel te repareren, na 10 minuten besluit hij dat hij het alleen niet kan, moet graafmachine hebben omdat probleem in de straat ligt.
De monteur zegt dat hij de verantwoordelijken zal inlichten en nieuwe planning zal mij worden doorgebeld.
Ik wordt niet gebeld dus bel ik zelf met Allinq, die verbindt mij door met de onderaannemer Jonker.
Die maakt een afspraak voor reparatie bij mij voor 31 augustus, thuis blijven tussen 12 en 17 uur.
31 augustus komt er niemand en wordt er ook niet afgebeld.
Op mijn eigen initiatief gebeld met KPN netwerk, die zegt dat planning klopt en zegt actie te ondernemen.
Ik wordt doorgezet naar Allinq. Allinq kan niets voor mij doen maar zal Jonker informeren!
Ik bel de volgende dag Jonker zelf en krijg nieuwe afspraak voor 13 september. Moet thuis blijven tussen 12 en 17 uur!
13 september komt er weer niemand en wordt er weer niet afgebeld.
Ik zelf bel Jonker, maar de telefoon wordt niet opgenomen. Dan bel ik Allinq, die zal Jonker direct bellen maar krijgt ook geen contact!
Allinq zegt Jonker te informeren maar zegt niets toe. De volgende dag bel ik Jonker zelf.
Wordt nieuwe afspraak gemaakt voor 16 september, thuis blijven tussen 12 en 17 uur!
Er komt weer niemand en er wordt weer niet afgebeld.
Ik ben zwaar teleurgesteld, zeer boos en zou graag willen weten hoe dit daadwerkelijk kan worden opgelost.
Intussen een maand lang geen normale tv en internet, wordt aan het lijntje gehouden met internet en tv via een wekelijks te vernieuwen databundel via de personal hotspot op mijn telefoon.
Intussen 5 middagen tussen 12 en 17 uur thuis moeten blijven, zonder enig resultaat. Tevens 5 uren doorgebracht aan de telefoon
voor de communicatie, vruchteloos.