Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Tandartsenpraktijk de Leeuwenbrug Deventer

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Leeuwenbrug 77
7411 TH Deventer
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Tandartsenpraktijk de Leeuwenbrug in Deventer

Tandartsenpraktijk

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Tandartsenpraktijk de Leeuwenbrug in Deventer

Onze bezoekers over Tandartsenpraktijk de Leeuwenbrug in Deventer

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.3/10
    (14 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (5 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.8/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.2/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Tandartsenpraktijk de Leeuwenbrug in Deventer

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prima tandarts!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Kostenoverzicht opvragen is een ramp, receptioniste weigert in eerste instantie medewerking. Vullingen e.d. knappen binnen een jaar eruit, worden niet kostenloos vervangen (alleen bij ernstug aandringen). Wortelkanaalbehandelingen niet goed uitgevoerd, moet nu over omdat er nog steeds zenuwpijn is. Amper een half jaar geleden dus uitgevoerd, en ik mag gewoon vrolijk weer zelf de kosten hiervoor dragen. Bij telefonisch inplannen afspraak wil ik dit graag laat ivm werk. Krijg te horen: "iedereen wil laat he, dus dat kan niet". Ik heb zelf door moeten vragen of ik dan 1 of 2 weken later WEL op latere tijden kan. Krijg meteen "nee" te horen zonder dat ze (volgens mij) uberhaupt gekeken heeft. Heb al ruim 5 jaar dit soort problemen, met name dus met de onbeschofte receptioniste doch net zo goed ook met de weerstand die ik krijg omtrent het opvragen van behandelplannen en opvragen van kostenoverzichten. De praktijk staat in Deventer en omgeving ook niet echt goed meer bekend, en meer mensen melden dit soort klachten. Tot slot ook altijd het advies om naar de mondhygienist te gaan (en ook kennissen van mij krijgen dit advies), maar met geen woord wordt er gerept over de kosten hiervan. Op de vraag of het wel vergoed wordt krijg je kort antwoord: "kan je zelf opvragen bij je verzekeraar". Ook, na behandelingen, wordt er niet even een minuut vrijgemaakt om vragen te stellen. Ze wimpelen je zo snel mogelijk af, maar tijdens je afspraak hebben ze wel tijd om nogal uitbundig te lachen met elkaar en er 1 groot lollig spelletje van te maken. Bar en barslecht...