-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Storing met iDEAL. 20 mins in de wacht. Probeer het over paar dagen nog maar eens te betalen meneer. 2 dagen later nog steeds storing. Toen ineens factuur met 3,50 euro extra voor betaling per bank?! Weer 20 mins in de wacht. Geen antwoord. Email hebben ze niet, dus bericht via interne website moeten sturen (waar je geen kopie van krijgt en er is geen "verzonden berichten" box, dus ze kunnen altijd ontkennen dat ze klacht hebben ontvangen). Geen antwoord. Weer bericht via hun site, weer geen antwoord. Nu aanmaning en weer 6,75 euro er bovenop en dreigen met incasso buro... Tijd voor mijn rechtsbijstandsverzekering, denk ik...
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Niet bereikbaar via telefoon, de verbinding wordt verbroken na het intoetsen van het klantnummer of sterretje.
Mail niet mogelijk, foutmelding.
Whats app doe ik niet.
Ik wil gewoon de borg teruggestort hebben.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zojuist 10 minuten voor niks gewacht aan de telefoon, want medewerker was al ruim voor 17 uur gestopt met werken. Het is dat mijn eerdere ervaring goed was, anders zou ik bij alles slecht hebben ingevuld.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Onmogelijk om op een normale manier contact te krijgen met Iddink. Een arrogant, hooghartig en bijzonder klant-onvriendelijke club. Duidelijk een geval van een bedrijf dat al veel te lang de ruimte krijgt zich als monopolist te gedragen.
Hierbij nodig ik dan ook alle jonge ondernemers uit om in de schoolboeken te gaan, er is duidelijk ruimte in de markt...
Veel succes!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Helaas is een 2 het laagste cijfer. Ik zou niet eens een. 1 voor de moeite willen geven. Boeken iets te laat retour gestuurd. Krijg wel de rekening welk ik weiger te voldoen. Contact is er niet met ze te krijgen. Resultaat is dat ze incassobureau op me af gaan sturen. Je moet dus het volle pond betalen terwijl de boeken reeds zijn teruggestuurd en het bewijs is voorhanden.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Net een levensmoeie persoon van de klantenservice aan de lijn gehad.. Alsof ik hem stoorde! Zuchten en vermoeid doen na mijn vraag of ze me een Engels werkboek toe konden sturen want ik heb de verkeerde ontvangen... Ik was gewoon perplex! Probeerde nog een grapje te maken maar dat was blijkbaar ook heel vermoeiend. Zet alsjeblieft iemand neer die wél normaal kan praten!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ongelofelijk, bijzonder onvriendelijke en slechte klantenservice. Ik probeer boeken terug te sturen in originele doos, ongebruikt, zelfs met nog nieuwe werkboeken erbij. Moet de verzendkosten daarvoor zelf betalen... terwijl ik dacht het bedrijf een die st te verlenen?!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zeer slecht!! Eerst verkeerde pakket voor ander niveau binnen gekregen... vervolgens verkeerde teruggestuurd, goede boeken binnengekregen maar zonder Frans want die hadden ze niet meer. Maw: jammer joh, zie maar! Ook krijgen we een rekening voor de Engelse "boeken" omdat dat schijnbaar "koopboeken" waren (ze moeten daarin schrijven en opdrachten maken) en omdat mijn zoon is blijven zitten, hadden we die moeten bewaren?? Dat is nooit ergens gemeld of vermeld geweest! 72 euro... beetje raar ook dat je die gebruikte schriften voor een nieuw schooljaar moet hergebruiken.... ?in het verkeerd verstuurde pakket zaten ze nl ook en die heb ik niet afgerekend!! Een zootje!!!
Onvriendelijke, onbehulpzame dame die de boeken inneemt en geen uitleg geeft waarom iets afgekeurd wordt. Communicatie over de e-mail (zelfs de standaard e-mail) heeft een onvriendelijke en wat aggressieve ondertoon - er wordt meteen diverse keren gemeld dat er incasso bureaus en extra boetes staan te wachten. Communicatie op de website is onduidelijk en de website is een doolhof, Bedrijf is niet goed telefonisch te bereiken. Kortom, als er een keuze was zou je echt nooit bij dit bedrijf iets afnemen.
Erg slechte service. Er gaan vaak dingen mis/boeken komen te laat en als dat dan gebeurt staat er niemand voor je klaar om ook maar te kijken naar het probleem. Echt de slechtste kwaliteit die ik ooit heb gezien. Het is dat je geen 0 kan geven want dit bedrijf verdient het zeker.