Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Woninginrichting Van de Wal Homoet

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Homoetsestraat 3
6676 LA Homoet
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Woninginrichting Van de Wal in Homoet

Kleinhandel in tapijten, vitrages en aanverwante artikelen

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Woninginrichting Van de Wal  in Homoet

Onze bezoekers over Woninginrichting Van de Wal in Homoet

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.9/10
    (13 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    75%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.2/10
    (5 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.8/10
    (4 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.6/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Woninginrichting Van de Wal in Homoet

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De heer en mevrouw Van De Wal zijn eigenlijk te oud om een bedrijf kundig en punctueel draaiend te houden. Daarnaast laat de kwaliteit van het afgeleverde werk veel te wensen over. Bij onze nieuwe woning zouden door deze firma vitrages en plinten worden geplaatst. Bijgevoegd de opsomming van minder 'briljante' aspecten:


- 1 Vitrage op een slaapkamer 3 cm te lang (ligt op de grond). Na telefonisch contact weet men te vertellen dat men daar al op de hoogte van is... Waarom wordt dit dan niet gemeld? En waarom dan toch de vitrage ophangen?
- Beneden is op een totaal verkeerde plek een gat geboord in het plafond (net vers gesaust). Dit wordt ook niet gemeld.
- Er is ingemeten t.b.v. plaatsen plinten. Bij het plaatsen van plinten bleek dat er te weinig plinten zijn. Deze moesten opnieuw worden besteld. Bij het berekenen van de extra benodigde plinten werd een deel van de keuken vergeten. Gelukkig was ik aanwezig om de heer Van de Wal daarop te wijzen. Toen begon het wachten op de plinten.
- De plinten zijn slordig gekit. Op bepaalde delen (achter 2 zware kasten en naast een verwarming) zelfs helemaal niet gekit. Toen ik Van De Wal daarop aansprak zei hij: "Ja, maar dat zijn ook hele zware kasten." De heren gingen er waarschijnlijk van uit dat ik deze kasten niet meer zou weghalen en het nooit zou onderkennen.
- Toen ik vroeg of de gapende gaten in de zijkanten van de plinten nog werden afgewerkt met plastic afdekplaatjes kreeg ik als antwoord dat ze die niet hadden bij dit type plint. Later opeens weer wel.. Dus dit moet later weer worden aangepast door in de plinten te gaan zagen.
- Bij het zetten van de plinten werden de hoeken vastgetaped. Deze tape zou ik de volgende dag moeten verwijderen. Bij het (voorzichtig!) verwijderen van 1 van de stukken werd een stuk lak van de plint meegetrokken. Dit zouden ze dan maar bijwerken met wat verf.
- Het was besproken dat de behuizing van de vloerverwarminginstallatie ookzou worden 'beplint'. Op het eind van de dag bleek dat dit niet is gebeurd. Ik vroeg waarom dat niet is gebeurd. Als antwoord gaf men dat ik dit maar zou moeten schilderen i.p.v. plinten aan de onderzijde... Daar was ik het niet mee eens. Resultaat was dat 1 van de plinten die naar de behuizing liep weer moest worden weggehaald (reeds vastgekit).
- Na herhaaldelijk vragen wanneer de resterende plinten worden geplaatst wordt er onduidelijk gereageerd. Eerst 2 weken, dan 3 weken. Uiteindelijk moeten we (althans, dat is de huidige stand van zaken die waarschijnlijk nog een aantal keren door Fam Van de Wal wordt gewijzigd) na het initiële plaatsen nog 4 weken wachten. Maar men verwacht dus wel dat ik al een rekening ga betalen.


Als ik Mevr. Van De Wal bel om mijn ongenoegen te uiten over o.a. het lange wachten schiet mevrouw meteen in de verdediging. Het is niet haar schuld. Het verkeerd inmeten is ook niet haar schuld. Niets is hun schuld. De fabrikanten hadden namelijk opeens minder lange plinten geleverd. Toen ik haar vertelde dat dit de druppel is (opeenstapeling van fouten) kreeg ik als antwoord dat overal wel eens wat fout gaat. Men neemt op geen enkele manier de verantwoordelijkheid/schuld op zich, en is ook niet van plan op enige wijze te compenseren in het ongemak. Men herinnert wel nog even fijntjes aan de rekening die nog moet worden betaald. Nou dan heb ik nieuws: de rekening wordt pas betaald wanneer ALLES volgens wens is geïnstalleerd. Omdat niet alles slecht is toch nog 2 sterren.