Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Hajnadi Installatietechniek B.V. Kerkrade

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Langheckweg 13
6468 EL Kerkrade
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Hajnadi Installatietechniek B.V. in Kerkrade

Het verrichten van alle voorkomende werkzaamheden aan centrale verwarmingsapparatuur, luchtbehandelingsapparatuur, elektrotechnische installaties, sanitair, warm- en koudtapwaterinstallaties.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Hajnadi Installatietechniek B.V. in Kerkrade

Onze bezoekers over Hajnadi Installatietechniek B.V. in Kerkrade

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.7/10
    (79 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (32 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.3/10
    (25 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.9/10
    (22 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Hajnadi Installatietechniek B.V. in Kerkrade

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onbetrouwbaar .. zeer zwak op het gebied van communicatie
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
is alleen geintereseerd om eigen klanten uit de brand te helpen. Zit je met een kapotte ketel in de winter dan gaan vaste klanten voor. Is niet geinteresseerd want denkt, na 5 zinnen gesproken te hebben, dat er toch geen langdurige relatie kan ontstaan. Wil blijkbaar dus geen nieuwe klnaten krijgen door iemand snel te helpen. En kan al helemaal niet tegen antwoorden of vragen die hun niet bevallen. Is dit krenten uit de pap halen of arrogantie?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vakkundige monteurs die correct hun werk uitvoeren.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het volgende overkwam mijn 85 jarige vader recent.

Na melding van een disfunctionerende combi ketel stond de monteur zeer snel aan de deur. Reparatie van 1 uur met een paar eenvoudige onderdelen. Ketel werkt weer.. 24 uur..

Weer kapot. Weer reparatie van 1,5 uur en een hoofdonderdeel vervangen. Ketel werkt weer. Na 2 dagen (!) al de rekening in de bus: > EUR 500,-- !!!!!!! naast het uurloon ook even EUR 50,-- voor een standaard expansievat (zonder montage!) waarvan de reguliere aankoopwaarde rond de EUR 25,-- ligt. Daarnaast een onderdeeltje van > EUR250,--.

DE KETEL IS ECHTER 16 JAAR OUD!!!! Bij navraag over hoe en wat krijg je de volgende antwoorden: Tja, prijzen van onderdelen worden ons door onze baas opgedragen......
en: Tja u heeft een service contract (waarvoor eigenlijk???) en 2 afgetekende bonnen, dus u MOET betalen want anders......

Poging om via een vervangende nieuwe ketel een en ander nog recht te breien wordt door de directeur himself als moeilijk, lastig en onnodig geacht. "doe het maar met de gerepareerde". Als die het 17 maanden vol houdt ben je evenveel geld kwijt als aan het huren van een nieuwe ketel..... En op de vraag waarom een monteur voor het monteren van zo'n duur onderdeel niet even overlegt of repareren het nog wel waard is, zegt deze directeur:' mijn monteurs weten de prijzen van de onderdelen niet"

...... Trek hier je eigen conclusies maar uit.. Vakmanschap??? Ik krijg het gevoel dat alles bij elkaar genomen deze organisatie het te doen is om snel geld te verdienen. Toen tenslotte het laatste contact met de directeur de aankondiging was dat het service contract niet verlengt zou worden, de rekening helaas betaald moet worden, maar de nu uit te zoeken nieuwe ketel NIET bij Hajnadi aangeschaft zou worden, was de man totaal niet geïnteresseerd, en al helemaal niet onder de indruk. Letterlijk: "ok, dan scheiden zich hier onze wegen. De groeten"........

Het gaat Sam der Vries (directeur) duidelijk te goed. Klantenservice heeft bij hem nadrukkelijk een andere betekenis dan dat de gemiddelde Nederlander verwacht.

Trek je eigen conclusies, maar weet dat als je op de koffie komt, je gewaarschuwd was!