Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Derix Wiertz en Partners V.O.F. Heerlen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Klaproos 2
6418 NH Heerlen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Derix Wiertz en Partners V.O.F. in Heerlen

Assurantiekantoor dat bemiddelt in verzekeringen, hypotheken pensioenen en financieringen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Derix Wiertz en Partners V.O.F. in Heerlen

Onze bezoekers over Derix Wiertz en Partners V.O.F. in Heerlen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.7/10
    (19 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (8 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4/10
    (5 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Derix Wiertz en Partners V.O.F. in Heerlen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Herberich, de telefoonbeantwoorder bij SAA Limburg, deze feedback is voor jou:

Ik bel (ivm een schade die niet door mij is veroorzaakt omdat mijn eigen verzekering mij doorverwijst naar de tegenpartij) en heb vragen mbt een brief die ik van SAA verzekeringen heb ontvangen.
U heeft het over tussenpersonen en dat ik gekozen heb voor een of ander goedkoop verzekeringetje die die service niet levert, dat ik daar niet op moet rekenen.
hartelijk bedankt voor de info maar daarmee heb ik geen antwoord op mijn vraag.

Ik probeer u nogmaals uit te leggen wat mijn vraag is maar u reageert onprofessioneel en geïrriteerd.
Dat het voor u een logisch verhaal is dat SAA verzekeringen en SAA Limburg twee totaal andere dingen zijn begrijp ik, dat ik die link even niet zo snel gelegd had dat vond u maar vreemd.

Het gesprek samengevat; Uw houding, toon en woordkeuze gaven mij een naar gevoel.

Misschien was het u dag even niet. Maar u realiseert zich niet dat ik al een week zonder auto zit en geen stap vooruit kom.

Ik hoop natuurlijk voor u dat u gezond blijft maar mochten de rollen ooit omgedraaid zijn en u de verpleegkundige vraagt om uitleg over moeilijke medische termen oid…. Nou, dan zal ik u laten zien hoe je dat ook kunt aanpakken, met empathie.. en passie voor het vak ;)

Groetjes !
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jaren klant geweest zonder iets nodig te hebben. Nu ik uitleg nodig had over het opzeggen kreeg ik steeds een antwoord dat telkens niet bleek te kloppen of onvolledig was. Tal van telefoontjes en emails nodig gehad om duidelijkheid te krijgen. En in het laatste gesprek werd nog de opmerking nagegooid dat ik in het vervolg beter een verzekering bij de Hema kan nemen. Erg onbeschoft en onbekwaam blijkt nu. Absoluut niet aan te raden.