Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Autoservice Ramakers Melick

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Heinsbergerweg 22
6074 AD Melick
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Autoservice Ramakers in Melick

Garagebedrijf en verkoop aanverwante artikelen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Autoservice Ramakers  in Melick

Onze bezoekers over Autoservice Ramakers in Melick

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.9/10
    (19 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.1/10
    (9 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.2/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.4/10
    (5 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Autoservice Ramakers in Melick

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Omdat ik in auto's handel zocht ik een autobedrijf voor ondersteuning wat bij mij in de buurt ligt. Nu ligt Autoservice Ramakers bij mij in de straat. Eerste ervaring was bij een kapot mistachterlicht ik kwam er zelf niet uit dus ik dacht ik vraag hun even. Auto moest op APK en het had wel enige noodzaak. Het kon niet er werd strikt gewerkt volgens de agenda, dan zou ik pas een week later terecht kunnen. Dat kan ik begrijpen maar toch de indruk om niet mee te willen helpen al was het 5 minuten vond ik vervelend. Juist op die momenten als een potentiële klant in nood zich aanbied kun je de beste indruk maken maar helaas. Paar maanden later wederom geprobeerd met een auto voor de apk. Deze kwam er niet door er was laswerk aan de dorpels en een wielkast en andere kleinere zaken. Bij de vraag wat alleen het laswerk zou kosten om te doen kwam het onrealistische bedrag van ?430 naar boven. Dat oversteeg de waarde van de auto bijna. Ik kreeg erg de indruk dat dit bedrag uit de lucht werd gegrepen omdat hij (de eigenaar) zou weten dat ik dat niet zou doen. Als je het te druk hebt kun je het gewoon zeggen. Omdat ik geen wederzijdse oplossing zag hier maar op afgehaakt. Vervolgens rees de vraag voor een andere auto waarvan de voorruit vervangen moest worden. Hij zei dat hun dat ook konden. Ik vroeg of dat ook een 2ehandse voorruit mocht zijn van de sloop en of zij deze dan konden monteren. Volgens de eigenaar van Autoservice Ramakers was dat geen probleem. Ik moest wel letten op welke kleur deze getint was en of hij wel of geen regensensor had. Dus onder advies van dat heb ik een voorruit gekocht. Vandaag kom ik bij ze binnen met de vraag goh wat gaat dat kosten en hebben jullie tijd hier voor? Krijg ik als antwoord nee wij monteren geen 2ehandse voorruit. Ik was alom verbaasd maar de eigenaar zelf die mij had verteld dat het kon wou mij niet te woord staan. Een 2ehands voorruit was voor hun een te groot risico. Ik vertelde hun dat ik daar begrip voor had maar het risico zou voor mij zijn. Helaas was er geen mogelijkheid om de werknemer (?) op andere gedachte te brengen. De eigenaar liep er rond maar negeerde mij volkomen. Zeer vervelend allemaal, het leek wel of ze je liever niet dan wel als klant hebben. Dat was dan ook de laatste keer dat ik nog een voetstap binnen dit vreemde bedrijf zet.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer goede ervaringen bij deze garage. Olaf is een vakman die alles zeer netjes regelt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
4 nieuwe banden besteld bij dit bedrijf. Toegegeven, de banden waren er heel snel (dag later) en werden gemonteerd. Niks aan de hand zou je zeggen...tot een week later mijn vrouw mij opbelt dat ze bij een tankstation staat met een lege achterband.

Ik denk 'die zal wel door glas zijn gereden ofzo', maar nee, ze wordt geholpen door een bezoeker van het tankstation, er wordt nieuwe lucht in de band gedaan, en klaar. Toch maar naar een bandenservice laten rijden, waar het een en ander gecontroleerd werd.

Wat blijkt nou? De banden zijn wel vervangen, maar de ventielen niet. Ventiel poreus, band leeg. Dus, 4 nieuwe ventielen laten monteren en ik denk ik bel op naar Ramakers. Situatie uitgelegd en dan is de reactie "oh ja, ja, wij bekijken de ventielen en al die nog goed zijn vervangen we die niet". Mijn reactie daarop was 'ja maar, ze waren dus niet goed, want we zijn koud een week verder en de eerste band was al leeg'. "ja, ja, ja er zijn geen richtlijnen voor of zo, wij bekijken dat zelf".

Jaja, dus omdat jullie wel even dachten dat het nog wel kon staat mijn vrouw een week later met een lege band vanwege een ventiel dat niet meer goed is, en ze beginnen ook niet over "ja kom maar terug" of "wij vergoeden (een deel van) de kosten wel".

Dat vind ik op z'n zachtst gezegd niet netjes. Nu gebeurde het binnen de bebouwde kom, wat is als dit op de snelweg gebeurd omdat het volgens hun 'expertise' zo was dat de ventielen nog goed genoeg waren?

Wij gaan er in ieder geval nooit meer heen.