Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Installatiebedrijf Gaswacht Maastricht Maastricht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Ambyerstraat Zuid 60
6226 AZ Maastricht
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Installatiebedrijf Gaswacht Maastricht in Maastricht

Gas- water- sanitair en centrale verwarmingsbedrijf. Electrotechnisch installateursbedrijf. Uitvoering van onderhoudsabonnementen, apparatuurverhuur, detailhandel in installatie artikelen en -materialen en gas- en waterapparaten.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Installatiebedrijf Gaswacht Maastricht in Maastricht

Onze bezoekers over Installatiebedrijf Gaswacht Maastricht in Maastricht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.9/10
    (94 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    86%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.6/10
    (37 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.9/10
    (29 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.4/10
    (28 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Installatiebedrijf Gaswacht Maastricht in Maastricht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onbetrouwbaar bedrijf; zijn alleen uit op eigen winstbejag
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na een jarenlang onderhouds contract te hebben gehad, Kom ik er na jaren achter dat de ketel foutief is aangesloten , reduceer foutief is aangesloten en ik twijfels heb over het onderhoud. na meerdere jaren vermeld te hebben dat de druk op het warm water niet goed is blijkt dat de warmwater platen wisselaar verstopt. gewoon slecht onderhoud maar wel ieder jaar 130 euro opstrijken.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Meneer Kuipers is een uitermate harteloos en onredelijk persoon. Ga nooit met deze man in zee!
Overigens mag gezegd worden dat zijn zoon wel een aardige man is, maar helaas bepaalt zijn afschuwelijke vader het reilen en zeilen van het bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Gaswacht Maastricht kwam op 12-6 een gaslekkage bekijken. De mogelijkheden werden 's avonds doorgesproken. Een nieuwe gasleiding moest volgens de monteur door de keuken gelegd worden, gewoon op de muur monteren. De suggestie van ons om een leiding door de tuin te leggen werd weggegwuifd. De dag erna kwam het bedrijf met twee man sterk om het lek op te sporen. Toen dit gebeurd was (4 manuren?) werd er wederom geopperd om de leiding door de keuken te leggen. Besluit moest meteen genomen worden. Overleg was niet mogelijk. Men vertrok. We zijn toen zelf naar een ander bedrijf op zoek gegaan dat wel de leiding door de tuin wilde leggen. Na enig voorwerk van ons was dit in 3 uurtjes gepiept, zonder schade aan het huis en leidingen op de muur. Toen kwam de rekening: het voorgesprek kostte meer dan 100 euro en het opsporen van de lekkage meer dan 250 euro. Er waren geen materiaalkosten. Dit waren dus alleen voorrijkosten en uurloon. De nieuwe leiding werd inclusief materiaal voor minder geld en in minder tijd aangelegd.
Het is duidelijk dat wij geen zaken meer doen met Gaswacht Maastricht. Mocht u dit wel willen doen: voordat ze over de drempel stappen: even vragen of de teller al begint te lopen....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
helaas de beoordeling van Vincent te laat gezien.
Op 18.12.2016 gebeld omdat er geen warm water meer in huis was. Op 19.12.2016 kwam monteur en monteert een nieuw expansie vat. Tevens sluiten wij meteen aan onderhoudscontract af. Kosten ?186,- totaal. Een week later op 2e kerstdag weer geen warm water, wij bellen (service 24/7 zelfs op feestdagen volgens website) maar helaas onder 24/7 moesten wij toch iets anders verstaan werd er doodleuk aan de telefoon verteld. We werden zelf uitgelachen om het feit dat er geen warm water was. tevens werd er meerdere malen door de telefoon verteld dat eventuele onderdelen die vervangen moeten worden METEEN betaald moeten worden, en echt meerdere malen herhaald. dit bedrijf heeft blijkbaar geld nodig!
Op 27.12 komt monteur en verteld het kan een kleinigheidje zijn, na 5 minuten werk vertrekt hij om een onderdeel te halen. Monteur zegt dit duurt 5 minuten dan ben ik terug. Helaas 60 minuten later komt hij terug, mijn zoon doet open, monteur gaat naar de ketel en komt binnen 1 minuut weer omlaag en vraagt wie er gaat betalen! Aangezien mijn zoon dit niet kon doen en ik zelf naar mijn werk ben gegaan tijdens het 5 minuten ophalen van een onderdeel, zegt monteur doodleuk: dan maak ik niets en vertrek.
SUPER SERVICE GASWACHT MAASTRICHT!!

Binnen 1 week een nieuwe klant zo behandelen is gewoon schandalig.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Opzoek naar een gevoelsmatig deskundig en betrouwbaar bedrijf kwamen we bij de gaswacht Maastricht uit. Hun offerte was niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste. De uitleg, de werkzaamheden waren gewoon goed te noemen, echter:
Contractueel schort van er alles aan om Gaswacht op de afspraken die er gemaakt en vastgelegd te wijzen. Op het moment dat er na 2 jaar vragen ontstaan over de te leveren service en/of garantie ontstaat er grote verontwaardiging bij Gaswacht en verwarring bij mij als klant. Ik heb voor de zekerheid een rechtswinkel ingeschakeld, en daar was men ook verbaast over gang van zaken. Vragen voor helderheid, of te komen tot een passende oplossing, heeft totaal niet gewerkt en er wordt door Gaswacht Maastricht tot op heden niet op gereageerd.

Dat is de reden dan ook dat ik andere mogelijke klanten wil waarschuwen: laat alles tot op detail (waar, wanneer, hoeveel etc.) vastleggen: voor de installatie, maar zeker ook als de Gaswacht zogenaamde "acties" of "onderhoudscontracten en garantie" aanbiedt, die zij vervolgens niet kunnen uitleggen of ( in mijn beleving) niet nakomen.

Jammer, maar ik ben geen klant meer. De keuze is aan U en doe er Uw voordeel mee!